شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#طبیعی#چین

افزایش زیبایی طبیعی با چند ترفند ساده

خوابیدن با آرایش باعث پیری زودرس و ایجاد چین و چروک و جوش در صورت می‌شود و شب‌ها قبل از خواب با پاک کننده مناسب کل صورت‌تان را تمیز کنید.

افزایش زیبایی طبیعی با چند ترفند ساده

به گزارش سلام نو به نقل از خراسان، برخی از خانم‌ها فکر می‌کنند برای زیبایی باید کلی هزینه کنند و عمل زیبایی انجام دهند، در حالی که زیبایی طبیعی که خانم‌ها دارند از همه چیز بهتر است فقط کافی است با کمی رسیدگی در منزل، به صورت خود زیبایی و جذابیت ببخشیم.

چشم یکی از مهم‌ترین اجزایی است که در زیبایی صورت نقش مهمی دارد. سیاهی و کبودی دور چشم معمولا در هر فردی دیده می‌شود و این تیرگی سن شما را بیشتر نشان می‌دهد. برای برطرف کردن تیرگی دور چشم از ویتامین E استفاده کنید. روغن بادام، به دلیل مقادیر زیاد ویتامین E بسیار مفید است و به نرم کنندگی پوست بسیار کمک می‌کند. چند قطره روغن بادام شیرین را دور چشم خود بمالید و به آرامی ماساژ دهید و بگذارید تا صبح بماند و سپس بشویید.

برای پرپشت شدن ابروها و مژه‌ها از روغن کرچک استفاده کنید. شب با پنبه دو تا سه قطره از روغن کرچک را روی مقداری پنبه آغشته کنید و سپس مژه‌ها را با کمک پنبه مالش دهید.

می‌توانید از یک برس مژه تمیز به جای پنبه استفاده کنید. بگذارید روغن تا صبح بماند تا زمان جذب آن افزایش یابد. فقط مراقب باشید روغن وارد چشمان‌تان نشود.

شب‌ها با آرایش نخوابید. خوابیدن با آرایش باعث پیری زودرس و ایجاد چین و چروک و جوش در صورت می‌شود. شب‌ها قبل از خواب با پاک کننده مناسب کل صورت‌تان را تمیز کنید.

با کمک پد پنبه ای، کمی روغن زیتون به لب‌های خود بمالید. بعد از چند دقیقه لب‌های خود را شست وشو دهید و بگذارید خشک شوند.

ماسک عسل و لیمو برای روشن شدن پوست صورت مناسب است. برای تهیه این ماسک عالی و قوی روشن کننده پوست کافی است یک قاشق چای خوری عسل را با یک قاشق چای خوری آب لیموی تازه ترکیب کنید و آن را روی بخش‌های مدنظر بمالید. این مخلوط را دو تا سه بار در هفته به کار ببرید و بعد از ۱۵ دقیقه بشویید.