شهرخبر
صادقی برای انتخابات ریاست جمهوری اعلام داوطلبی کرد

صادقی برای انتخابات ریاست جمهوری اعلام داوطلبی کرد

نماینده مردم تهران در مجلس دهم با برگزاری نشست خبری برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام داوطلبی کرد و گفت: موسم انتخابات فرصتی است تا با استفاده از آن ضمن مرور دستاورد گذشته چشم‌انداز رویدادها را ترسیم کرد.

اعتمادآنلاین| نماینده مردم تهران در مجلس دهم با برگزاری نشست خبری برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام داوطلبی کرد.

 

به گزارش ایرنا، محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس دهم با برگزاری یک نشست خبری برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام داوطلبی کرد.

 

محمود صادقی در نشست خبری در دفتر مرکزی انجمن اسلامی دانشگاهیان گفت: ابتدا باید فاجعه افغانستان را تسلیت بگویم و امیدوارم با خشکاندن ریشه افراط گرایی دیگر شاهد چنین خشونت‌هایی نباشیم. ملت ایران بار دیگر در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شهر و روستا قرار دارد. انتخابات ارزشمندترین ره اورد انقلاب اسلامی است که با درهم پیچیدن یک نظام سلطنتی فردمحور حق حاکمیت ملی را برسمیت شناخت و نظام جمهوری را با مشارکت عامه و رای مردم بنا نهاد.

 

این نماینده مجلس عنوان کرد: موسم انتخابات فرصتی است تا با استفاده از ان ضمن مرور دستاورد گذشته چشم انداز رویدادها را ترسیم کرد و داوطلبان با برنامه های خود نظر رای دهندگان را جلب می کنند. برغم دستاوردها در چهل سال گذشته در همه حوزه ها بر بنیاد معیاری اقتصادی و اجتماعی وضعیت کشور مطلوب نیست و براساس دگرگونی اصلی و مطالبات ملت و شیوه تعامل دولت‌های مستقر را ایجاد کرد.

 

صادقی یادآور شد: احساس نا امیدی در شمار قابل توجهی از احاد جامعه وجود دارد و نخبگان دربند آسیب اجتماعی هستند. معیشت دشوار مردم و ابرچالش ها گواه روشنی بر ساختار کنونی است.

 

صادقی خاطر شد: دولت باید با مدیریت چالش ها و بسیج امکانات کشور در جهت بهبود و اثرگذاری مثبت بر زندگی مردم تلاش کند و با شفافیت نظام ساختار و عملکرد خود را شفاف کند و با فساد مقابله کند.

 

وی تاکید کرد: دولت پاسخگو می تواند با اتکا به ملت قدرت ملی را احیا کند و با این قدرت می تواند موانع را از پیش رو بردارد و سایر قوا را وادار به پاسخگویی کند. دولت پاسخگو می تواند با جلب مشارکت مردم و رویکرد عدالت محوری وضعیت معیشتی مردم را بهبود بخشد و بر فقر فزاینده فائق آید.

 

وی اضافه کرد: به همبن دلیل داوطلب نامزدی انتخابات خواهم شد و ما بر محور شعار دولت پاسخگو و شفافیت تلاش می کنیم برنامه ای افق ساز خواهد بود تا امید مردم را زنده می کند. این برنامه مبانی بر توسعه پایدار و متوازن است.