شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پدافند هوایی

فرماندهی قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء؛ برگ زرین کارنامه امیر رحیم‌زاده

ماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به انتصاب امیر سرتیپ قادر رحیم زاده را به سمت فرماندهی قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص)، گفت: انتصاب شایسته جناب‌عالی برگ زرین دیگری است بر افتخارات دوران خدمت در سنگر دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.
خبرگزاری میزان -  بنا به اعلام آجا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی، با صدور پیامی، انتصاب امیر سرتیپ «قادر رحیم‌زاده» را به سمت فرماندهی قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) تبریک گفت.
 
برادر گرامی امیر سرتیپ قادر رحیم‌زاده (زید عزه)

فرمانده محترم قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء (صل الله علیه و آل علیه)

سلام علیکم

انتصاب شایسته جناب‌عالی از سوی فرماندهی معظم کل قوا به سمت فرماندهی قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران، برگ زرین دیگری است بر افتخارات دوران خدمت در سنگر دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.

یقینا این انتصاب شایسته، حاکی از اعتماد معظم له به جناب عالی و بیانگر سوابق درخشان و تجارب گرانقدرتان در مسئولیت‌های مختلف در میادین نبرد حق علیه باطل می‌باشد که در کارنامه خود به ثبت رسانده اید. این سرمایه‌های ارزشمند بر بالندگی معنوی، عقیدتی و سیاسی نیرو‌های ارتش خواهد افزود.

امید است با توکل بر خداوند یکتا و استعانت از انوار قدسی ائمه معصومین (علیهم صلوات الله) و در ظل توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و ولایت رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) در سنگر جدیدی که مسئولیت خدمتگزاری در آن را برعهده گرفته اید نیز کماکان منشا اثرات و برکات بسیار بوده و در پاسداری از مقام شامخ ولایت فقیه و در پاسداری از دستاورد‌های انقلاب شکوهمند اسلامی و حسن اجرای وظایف و خدمات خالصانه موفق و موید باشید.

 

انتهای پیام/