شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#انتخابات#تهران#استان تهران
جزئیات تاییدصلاحیت داوطلبین میان‌دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس / رقابت 189 داوطلب برای یک کرسی میان دوره ای یازدهمین دوره مجلس
شکرالله حسن بیگی، رئیس ستاد انتخابات اعلام کرد:

جزئیات تاییدصلاحیت داوطلبین میان‌دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس / رقابت 189 داوطلب برای یک کرسی میان دوره ای یازدهمین دوره مجلس

رئیس ستاد انتخابات استان تهران از رقابت 189 داوطلب برای یک کرسی میان دوره ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس خبر داد.

اعتمادآنلاین| رئیس ستاد انتخابات استان تهران از رقابت 189 داوطلب برای یک کرسی میان دوره ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس خبر داد.

 

به گزارش ایسنا، شکرالله حسن بیگی در مورد آخرین وضعیت تایید صلاحیت داوطلبین میان دوره ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس اظهار داشت: براساس بررسی صلاحیت ها در این مرحله و تاکنون 189 نفر برای کسب یک کرسی مجلس در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس رقابت می کنند. داوطلبانی که صلاحیت شان تایید نشده تا ساعت 18 امروز فرصت دارند تا اعتراض خود را به هیئت نظارت استان اعلام کنند.

 

رئیس ستاد انتخابات استان تهران بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات مهم 1400 تاکید کرد و افزود: مقدمه های لازم برای نقش آفرینی مردم در عرصه انتخابات 28 خرداد امسال فراهم شده و آمادگی کامل برای برگزاری این رویداد بزرگ سیاسی با حضور قشرهای مختلف داریم.