شهرخبر

انتقادات بی رحمانه از کریستیانو در ایتالیا/ رونالدو؛ بدترین بدترین ها، مثل بیابان برهوت

انتقادات بی رحمانه از کریستیانو در ایتالیا/ رونالدو؛ بدترین بدترین ها، مثل بیابان برهوت

فوق ستاره ۳۶ ساله پرتغالی شاید بدترین روزهای فوتبالی خود را پشت سر می گذارد. در ایتالیا او را نمی خواهند و بازگشت به رئال و شاید منچستر هم منتفی است.

شب گذشته یوونتوس در زمین خود برابر میلان متحمل شکست عجیب 0-3 شد؛ در دیداری که یووه نیاز به کسب سه امتیاز داشت تا همچنان شانس برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان داشته باشد.

 

 

 

-

 

یوونتوس که 9 قهرمانی متوالی سری آ را یدک می کشید، امسال قافیه را به اینتر باخت و حتی ممکن است نتواند سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاورد.

میلان و یووه تا قبل از بازی دیشب از لحاظ امتیاز برابر بودند و هر تیمی برنده می شد به رتبه سوم می رفت. کمتر کسی تصور می کرد که یوونتوس در خانه برابر میلان چنین شکست سنگینی را متحمل شود و به خصوص اینکه کریستیانو رونالد امید اول گلزنی تیم نیز نمایشی ناامیدکننده ارائه دهد.

یووه بازی را باخت و به رتبه پنجم سقوط کرد و اکنون با ناپولی تیم چهارم جدول یک امتیاز اختلاف دارد. سه هفته با پایان باقیمانده و یوونتوس همچنان فرصت برای کسب سهمیه خواهد داشت.

 

 

 

 

 

مطابق انتظار، عملکرد ضعیف کریستیانو رونالدو در بازی دیشب بازتاب زیادی در رسانه ها داشت و برای مثال گاتزتا دلو اسپورت معتبرترین نشریه ورزشی ایتالیا انتقاد تندی را به فوق ستاره پرتغالی وارد کرد. آنها به رونالدو نمره نازل 4 دادند.

در بخشی از گزارش گاتزتا از بازی دیشب و در مورد رونالدو می خوانیم:« او بدترین بدترین ها در بازی بود. همه می گفتند که رونالدو در این بازی بهترین فرصت برای نشان دادن ضرب شست خود خواهد داشت و این کار را انجام می دهد,؛ اینکه او در بیابان یوونتوس مثل یک کلیسای باعظمت است اما او هم به سادگی یک بیابان بود. رونالدو حتی نشانه ای از یک لیدر و رهبر در زمین را از خود نشان نداد. اکنون جای سوال است که اگر یوونتوس نتواند سهمیه کسب کند، او در این تیم خواهد ماند؟»

 

 

 

 

در ادامه آمده است:« در نیمه اول رونالدو حتی یک لمس توپ هم در محوطه جریمه میلان نداشت. او مثل موراتا در زمین سرگردان بود، بدون اینکه حتی یک شانس گلزنی پیدا کند. نمایش او در چنین شبی مهمی ناامیدترکننده ترین اتفاق ممکن بود. او از جمله بازیکنانی است که نیاز به حمایت دیگر بازیکنان برای درخشش دارد ولی در یوونتوس هیچکس توان و کیفیت لازم را نداشت.

این یکی از بدترین شب های فوتبالی رونالدو بدون هیچگونه تردیدی بود. او احتمالا از یوونتوس خواهد رفت ولی نه به لحاظ ارزش کیفی که به لحاظ مشکلات اقتصادی کمتر تیمی قادر به جذب او و اجابت توقعات مالی اش خواهد بود. چه سرنوشت تلخی برای دارنده 5 توپ طلای اروپا.»

 

 

 

 

تنها سه بازی دیگر تا انتهای فصل مانده و اگر یووه نتواند سهمیه بگیرد، جدایی رونالدو را باید قطعی دانست.

پس از پاسخ منفی رئال به بازگرداندن او، گمانه زنی هایی در مورد بازگشت فوق ستاره پرتغالی به یونایتد شنیده می شود؛ هرچند که در پرتغال معتقدند مقصد بعدی رونالدو در صورت جدایی از یوونتوس، باشگاه سابقش اسپورتینگ لیسبون است.