شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#تهران#نویدکیا#محرم#نشست خبری

گفت‌وگوی یک شاهد ماجرا در نقش جهان با خبرورزشی

رمزگشایی از اعتراض و اتهام تند نویدکیا علیه نیمکت پرسپولیس/ گل محمدی به سیامک نعمتی: بخواب تا ...

محرم نویدکیا در نشست خبری پس از پایان بازی با پرسپولیس تهران مدعی شد مربیان تیم حریف پس از جلو افتادن از میزبان دستور وقت کشی داده‌اند!

رمزگشایی از اعتراض و اتهام تند نویدکیا علیه نیمکت پرسپولیس/ گل محمدی به سیامک نعمتی: بخواب تا ...

خبرورزشی - سرمربی سپاهان اصفهان در انتهای صحبت‌های خود در کنفرانس خبری پس از پایان این دیدار گفت: «می‌خواهم یک نکته را بگویم و شاید خیلی‌ها از این گفته من راضی نباشند، اما چون خودم دیدم و شنیدم برایم عجیب بود که از روی نیمکت پرسپولیس به بازیکنان می‌گفتند روی زمین بیفتند. این موضوع از سمت نیمکت تیم با قدمت پرسپولیس و برای کسب یک امتیاز خیلی برایم عجیب بود. برای ما که ادعا می کنیم در آسیا بهترین هستیم فاجعه محسوب می‌شود.»

شاید ندانید اما منظور او از این صحبت ها یحیی گل محمدی بود. محرم نویدکیا مستقیم سرمربی پرسپولیس و همبازی قدیمی خودش در تیم ملی را هدف قرار داد و مدعی شد دنبال وقت کشی بوده است. اما اصل ماجرا چه بود؟

یکی از شاهدان ماجرا به خبرورزشی گفت: «سیامک نعمتی مدافع راست پرسپولیس از ناحیه کتف احساس درد می کرد و به یحیی گل محمدی با اشاره موضوع را منتقل کرد. برهمین اساس سرمربی پرسپولیس هم به نعمتی گفت که روی زمین بخوابد تا هر چه زودتر دکتر تیم برای رسیدگی بالای سرش بیاید. منظور یحیی گل محمدی وقت کشی سیامک نعمتی نبود بلکه سرمربی پرسپولیس می دانست بدون توقف بازی، بیژن حیدری داور مسابقه اجازه ورود پزشکان به زمین را نمی دهد. برهمین اساس از سیامک نعمتی مصدوم خواست و به او دستور داد روی زمین بیفتد تا دکتر حقیقت پزشک تیم پرسپولیس بتواند به زمین برود و به مداوای او بپردازد. از آنجایی هم که سیامک نعمتی در پُست دفاع راست بازی می کرد، ادامه دادن بازی با آن وضعیت خطرناک بود و...»

آنچه خواندید صحبت های یک شاهد ماجرا در ورزشگاه نقش جهان اصفهان بوده است درحالی که محرم نویدکیا با شنیدن جملات یحیی گل محمدی خطاب به سیامک نعمتی تصور کرده است همبازی قدیمی اش دستور وقت کشی به شاگردانش داده و این کاری ناپسند و به قول سرمربی سپاهان فاجعه است!