به گزارش برنا؛ حجت‌الاسلام محمد کریمی، رئیس ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری گفت: نماز روز عید فطر راس ساعت 7 صبح در فضای باز اطراف مصلی‌های سراسر استان برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و برای جلوگیری از انتقال این ویروس در نماز عید، این برنامه با هماهنگی و همکاری کامل شبکه بهداشت، پلیس راهور، سازمان اتوبوس‌رانی، شهرداری‌ها، بسیجیان  و نیروهای مردمی برگزار می‌شود تا از بروز هرگونه تجمع خطرناک در حین برگزاری و مسیرهای ورود و خروج مردم جلوگیری شود.

در شهرکرد نماز عید فطر به امامت نماینده محترم ولی فقیه در استان اقامه می‌شود

او خاطرنشان کرد: در شهرکرد نیز نماز به امامت نماینده محترم ولی فقیه در استان و در خیابان طالقانی اطراف مصلی بزرگ امام خمینی اقامه خواهد شد و با هماهنگی که با سازمان اتوبوس‌رانی شده وسیله ایاب و ذهاب مردم نیز همانند سال گذشته آماده شده است.

کریمی تصریح کرد: راس ساعت 6 صبح نیز دعای ندبه در همین مکان برقرار است و پیشبینی فاصله یک و نیم متر برای نمازگزاران شده است.

رئیس ستاد اقامه نماز در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: از همه افرادی که قصد حضور دارند خواستاریم از ماسک و لوازم حفاظت فردی استفاده کرده و  مهر، جانماز و کتابچه دعای شخصی به همراه داشته باشند و در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری با عوامل برگزاری نماز همکاری کنند.

او خاطرنشان کرد: صندوق‌های جمع‌آوری فطریه نیز در محل‌های برگزاری گذاشته شده و از همه شهروندان خواهشمندیم فطریه خود را به ماموران رسمی جمع‌آوری فطریه تحویل دهند.