شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ال‌کلاسیکو#پرسپولیس#سپاهان

ال‌کلاسیکو نمی‌خواهیم، دعوا را تمام کنید!

ال‌کلاسیکو نمی‌خواهیم، دعوا را تمام کنید!

دیدار دو تیم سپاهان و پرسپولیس در حالی با تساوی دو تیم به پایان رسید که پس از پایان بازی حاشیه‌های زیادی وجود داشت.

به گزارش مشرق، دیدار دو تیم سپاهان و پرسپولیس دیروز (شنبه) با تساوی یک بر یک به پایان رسید که پس از پایان بازی و حواشی و درگیری بین بازیکنان صحنه‌های ناخوشایندی را به وجود آورد؛ دیداری که به رسم شعار و حرف‌های زیبا، به ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران معروف شده اما در زمینه حرفه‌ای بودن سایه‌ای از ال‌کلاسیکو هم نیست.

دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان از جانب خود ادعایی در این رابطه داشته‌اند و یکدیگر را متهم به شروع درگیری کرده‌اند؛ اتفاقی که در هر صورت زیبنده فوتبال نیست و نشان می‌دهد حواشی و التهاب سال‌های گذشته این دیدار هنوز در بازی دو تیم مقابل هم وجود دارد.  

حسین کنعانی‌زادگان درباره شرح این درگیری می‌گوید نقطه شروع این درگیری زمانی بود که پورقاز مدافع سپاهانی‌ها توپ را به سمت نیمکت پرسپولیس شوت کرد.

محمد محبی هافبک سپاهانی‌ها در این رابطه گفت: پس از پایان بازی ما به داوری اعتراض داشتیم که بازیکنان پرسپولیس به چند نفر از بازیکنان ما حرف زدند و بازیکنان ما هم تهییج شدند و پس از آن این اتفاقات رخ داد.

همچنین باشگاه سپاهان فیلمی را از سوی فیلمبردار باشگاه در اختیار رسانه‌ها قرار داد که در آن نشان می‌دهد فیلمبرداری عکاس باشگاه به مذاق بازیکنان پرسپولیس خوش نیامده و در نهایت به دوربین این عکاس هجوم آوردند. البته این نکته هم وجود دارد که فیلمبرداری در آن شرایط فقط جو را ملتهب‌تر کرده بود.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس مهمترین عامل به وجود آمدن این وضعیت را اتفاقات قبل از بازی دانست و در این رابطه گفت: اتفاقات قبل از بازی در هتل و مسیری که آمدیم، تاثیر داشت. بازیکنان هم انسان هستند و تحت تاثیر این اتفاقات تلخ قرار می‌گیرند. اتفاقات بعد از بازی، ادامه اتفاقات قبل از بازی در هتل و مسیر بود اما  می‌دانم که همه بازیکنان ما با بازیکنان حریف رفیق هستند. هیجان بازی زیاد بود و این اتفاق طبیعی بود اما در هر صورت زیبنده هر دو تیم نبود.

ال‌کلاسیکو نمی‌خواهیم، دعوا را تمام کنید!

 پس از خروج بازیکنان از زمین، در ادامه در تونل منتهی به رختکن شرایط از کنترل خارج شد و بازیکنان دو تیم به یکدیگر هجوم آوردند که در این بین یگان ویژه و برخی از اعضای دو تیم سعی بر جدا کردن و اتمام این درگیری داشتند که در نهایت ماجرا ختم به خیر شد و اعضای دو تیم به رختکن بازگشتند. البته بازیکنان پرسپولیس برای آرام شدن این جو به مدت طولانی در رختکن باقی ماندند و پس از حدود یک ساعت‌ و نیم به سمت اتوبوس‌ها رفتند و از ورزشگاه خارج شدند.

دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان همواره از بازی‌های زیبای فصل بوده است اما زیبایی‌های یک بازی با به وجود آمدن حواشی و جو ملتهب و پر استرس از بین خواهد رفت؛ شرایطی که بیشتر از گذشته نیاز به کنترل دارد تا دیگر با چنین اتفاقاتی مواجه نشویم.

منبع: ایسنا