شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آیفون#قیمت

سقوط آزاد قیمت گوشی های آیفون و سامسونگ

سقوط آزاد قیمت گوشی های آیفون و سامسونگ

قیمت انواع گوشی آیفون و سامسونگ در حال کاهش شدید قیمتی است.

به گزارش تحریریه، بعد از تعطیلی چهار هفته ای بازارو بازگشایی آن از روز شنبه 18 اردیبهشت، و خبرهایی که در هفته گذشته مبنی بر نزولی شدن قیمت دلار و رسیدن به کانال 20 هزار تومانی به گوش رسید. و همچنین حدس و گمان های که در گوشه و کنار بازار درباره ریزش بیشتر قیمت دلار تا کانال 15 هزار تومان شنیده می شود، قیمت انواع گوشی موبایل کاهش یافته است.

کاهش قیمت ها پس از بازگشایی بازار قابل توجه است و قیمت گوشی های برند اپل و سامسونگ تا 3 میلیون تومان نسبت به ابتدای اردیبهشت ماه کاهش پیدا کرده است. این امر باعث شده که بسیاری از فروشندگان در حال تلاش برای فروش گوشی های گران قیمت خود زیر نرخ بازار باشند زیرا با ریزش بیشتر دلار قیمت کالاهای دیجیتال باز هم کمتر خواهد شد.

در دیگر قسمت بازار دیجیتال یعنی فروشندگان لپ تاپ و تجهیزات کامپیوتری هم وضعیت به همین منوال در پیش است و شاهد ریزش خوبی در قیمت ها در هفته ای که گذشت بودیم. پایین آمدن قیمت ارز در چند روز گذشته و امیدواری به پایین آمدن بیشتر آن باعث شده است عده ای که قصد خرید در حوزه دیجیتال را داشته اند فعلا از تصمیم خود صرف نظر کرده و منتظر هفته های آتی باشند. این عده سود بهتری در بازار خواهند داشت.

پایان/