شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#افغانستان#وزارت#فرهنگ#فرهنگ و ارشاد

ابراز همدردی معاونت امور فرهنگی ارشاد با مردم افغانستان


ابراز همدردی معاونت امور فرهنگی ارشاد با مردم افغانستان

محسن جوادی، معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با صدور پیامی اقدام تروریستی در مدرسه دخترانه سیدالشهدای افغانستان را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌  به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محسن جوادی، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ضمن ارسال پیامی با خانواده‌های شهدای حادثه تروریستی مدرسه‌ای در کابل ابراز همدردی کرد. در متن این پیام آمده است:

انالله و انا الیه راجعون

«بیش از 60 نفر از نوجوانان و جوانان افغانستان در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان در اثر انفجاری سهمگین قربانی کینه دشمنان حقیقت و دانایی و نگهبانان ظلمت و تیرگی شدند. بسیاری از مردان و زنان افغانستان که زخم‎‌های جنگی طولانی را بر سینه دارند، چشم انتظار شکوفایی این نوجوانان معصوم بودند تا کشورشان را در شکوه دانایی و خردمندی و صلح و آرامش ببینند.

بی‌تردید هزاران نوجوان افغانستانی قدر گوهر گرانبهای علم و معرفت را -که همان چیزی است که دشمنان افغانستان می‌خواهند مردم را از آن محروم کنند- می‌‎دانند و هرچند با اندوه غم دوستان از دست رفته اما با امید به آینده‌‎ای روشن چراغ دانایی را در همان مکتب سیدالشهداء و نیز در همه دانشگاه‌ها و مکاتب افغانستان پر فروغ خواهند کرد.

 ما ضمن عرض تسلیت به همه داغدیدگان این حادثه غم‎‌انگیز از خداوند می‎‌خواهیم هر چه زودتر آرامش  و آسایش در این کشور فراگیر شود.

 معاونت امور فرهنگی وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی»

انتهای پیام/