شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#نساجی

بردن مس به ما اعتماد به نفس داد / دهقانی: حالا نوبت جبران برای نساجی است 

بردن مس به ما اعتماد به نفس داد / دهقانی: حالا نوبت جبران برای نساجی است 

هافبک نساجی می گوید زمانی این تیم به او کمک کرده و حالا وقتش رسیده او به زرشکی پوشان مازندران کمک کند.

نساجی مازندران موفق شد مس رفسنجان را در خانه‌اش شکست دهد رضا دهقانی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: بازی خوبی بود. بازی کاملاً سخت و فشرده انجام شد و موفق شدیم  سه امتیاز را بگیریم و هم در دفاع و هم حمله با برنامه بودیم و به گل هم رسیدیم و موفق شدیم گل مان را حفظ کنیم و پیروز شویم.


او در مورد فراز و نشیب نساجی مازندران بعد از آمدن ساکت الهامی ادامه داد: بله همین طور است بعد از دو بازی که پیروز شدیم  در برابر پرسپولیس که  ۴ دفعه قهرمان لیگ شده و دو بار به فینال آسیا رفته نتیجه را واگذار کردیم و در برابر سپاهان که مدعی قهرمانی است نیز بازی را باختیم ولی مس را بردیم و اگر در دیدار با فولاد هم به پیروزی برسیم  به شرایط آرمانی نزدیک می شویم.


این بازیکن در مورد اینکه آیا نساجی مازندران در لیگ می‌ماند یا خیر گفت: پیروزی برابر مس رفسنجان برایمان خیلی خوب شد و بازی‌ بعدی را هم ببریم شرایط بهتر می‌شود و به  میانه‌های جدول نزدیک می‌شویم. ۱۰۰ درصد هم فقط به ماندن فکر می‌کنیم. ما به اینجا آمده ایم که پیشرفت کنیم و تلاش کنیم که نتایج بهتر بگیریم. 


دهقانی در پایان گفت: زمانی نساجی من را به فوتبال برگرداند و من به تیم امید رسیدم و حالا نوبت من است که به نساجی کمک کنم. امیدوارم که من و هم تیمی هایم به  خوبی این کار را انجام دهیم و طرفداران را خوشحال کنیم.