شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#انتخابات#اصلاح‌طلبان

لیدر اصلاحات برای یک نامزد تبلیغ می‌کند

مسعود پزشکیان

مسعود پزشکیان گفت: خاتمی در انتخابات نقش موثر داشته و بخشی از اصلاح‌طلبان او را باور دارند.

به گزارش مشرق، مسعود پزشکیان نامزد انتخاباتی می گوید؛تا الان کسی را برای کابینه انتخاب نکرده ام و مردم قرار است کابینه من را بعد از انتخابات ریاست جمهوری و در آغاز کار هر وزارتخانه و معاونت بشناسند؛ قرار نیست از الان کسی را برای جایی منصوب کنیم.

بخش های مهم گفتگوی پزشکیان را در ادامه خواهید خواند:

*معیار من برای انتخاب کابینه، تخصص افراد است؛ باید افراد متخصص را با توجه به شرایطی که وجود دارد انتخاب کنیم و در جایگاه‌های مختلف قرار دهیم.

*وابسته به هیچ حزب و دسته‌ای نیستم، ولی به اصلاحات معتقدم؛ یعنی نگاه من نگاه اصلاحات است و اعتقادم این است حتی اگر کسی اصولگرا باشد هم باید اصلاحات کند، چون رشدی صورت نمی‌گیرد مگر اینکه اصلاحی صورت بپذیرد.

*خاتمی یک قدرت فردی و مورد قبول در دیدگاه سیاسی برخی افراد است؛ در نتیجه به مقدار حضوری که دارد می‌تواند تاثیرگذار باشد.حضور خاتمی به عنوان یک شخصیت پرقدرت سیاسی می‌تواند در مشارکت موثر باشد و عده‌ای از افراد او را باور دارند؛ ما هم باید کاری کنیم که مردم پای صندوق‌های رای بیایند و از گزینه خود حمایت کنند.

*با برخی از اعضای نهاد اجماع ساز صحبت کرده ام. من اعتراض ندارم آن‌ها کار خود را انجام می‌دهند و از قبل هم گفته بودم که در انتخابات شرکت می‌کنم و اگر در نهایت در نهاد اجماع ساز فردی را که به نتیجه رسیده اند رای اش از من بالاتر باشد به نفع او کناره گیری خواهم کرد.