شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بخش خصوصی#تاریخ#هندبال

حسامی: اگر تاریخ جام باشگاه تغییر کند، چه کسی جوابگوی هزینه ما است؟ / بخش خصوصی هستیم و باید از جیب هزینه کنیم


حسامی: اگر تاریخ جام باشگاه تغییر کند، چه کسی جوابگوی هزینه ما است؟ / بخش خصوصی هستیم و باید از جیب هزینه کنیم

مدیرعامل اشتادسازه دلایل انصراف این تیم از حضور در جام باشگاه‌های هندبال بانوان آسیا را تشریح کرد.

سعید حسامی، مدیر باشگاه اشتادسازه مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص دلایل انصراف تیم اشتادسازه از حضور در جام باشگاه‌های هندبال زنان آسیا اظهار داشت: 6 بازیکن کرونایی داریم و با کادر فنی صحبت کردیم و گفتند تا اوایل خرداد نمی‌توانیم اردوها را شروع کنیم و با این شرایط به آمادگی کامل برای حضور در مسابقات نمی‌رسیم.

وی در ادامه افزود: تاریخ برگزاری مسابقات مشخص شده است و بالطبع ما باید بلیط تهیه کنیم. هزینه هر بازیکن ما حدود 26 تا 27 میلیون تومان است و در مجموع باید 700 تا 800 میلیون تومان هزینه بلیط بپردازیم حالا در این شرایط کرونا اگر زمان مسابقات تغییر کند آیا کسی جوابگوی خسارت لغو و یا تعویض بلیط ما خواهد بود؟ ما بخش خصوص هستیم و باید تمام این هزینه‌ها را از جیب بپردازیم.

مدیرعامل اشتاد سازه تاکید کرد: در این شرایط که باید تمرینات با فشردگی انجام شود احتمال مصدومیت بازیکنان زیاد است. بازیکنان ما جوان هستند و در فشردگی مسابقات و اردو‌ها آسیب خواهند دید. مهم‌ترین نگرانی خودم هم  به خاطر حضور تیم هند در این مسابقات است‌ اگر یک درصد یک بازیکن ما به کرونای هندی مبتلا شوند و جان خود را از دست بدهد، چه کسی پاسخگو خواهد بود؟ اگر فکر می‌کردیم قهرمان هستیم و روی سکو می‌رویم ارزش این خطرات را داشت ولی الان ارزش ندارد که جان کسی به خطر بیفتد.

وی تصریح کرد: ما یک تیم خصوصی هستیم که در هندبال بانوان ورود کردیم و تیم خوبی را راهی مسابقات کردیم اما در مشهد هیچ ارگانی برای اعزام این تیم به ما کمک نکرد در نهایت ترجیح دادیم این پول را به جای صرف کردن در اعزام تیم، در تیم ملی جوانان هزینه کنیم.

حسامی در پاسخ به این سوال که چرا انصراف خود را از حضور در جام باشگاه‌های آسیا زودتر اعلام نکردید تا فرصت جایگزینی برای تیم دیگری ایجاد شود، گفت: قرار بود برنامه تمرینات از اردیبهشت آغاز شود اما به نظر شما امکان داشت با وجود وضعیت کرونا تعطیلی را پیش‌بینی کنیم و تشخیص بدهیم که روند کرونا چگونه خواهد بود؟ آیا فدراسیون متعهد است اگر تاریخ مسابقات عوض شود هزینه‌ای پرداخت کند؟ ما بخش خصوصی هستیم و باید هزینه‌ها را از جیب بپردازیم. ما تیم خود را زود بستیم تا به مسابقات برسیم و برای حضور در جام‌ باشگاه‌های آسیا برنامه داشتیم ولی برای کرونا نمی‌توان تعیین تکلیف کرد. فدراسیون از جنبه خودش به موضوع نگاه می‌کند و ما هم خودمان.

حسامی افزود: فکر می‌کنم تنها تیمی هستیم که با تمام بازیکنانمان تسویه حساب کردیم و بازیکنان با امکانات خوب در مسابقه بودند. مشکل هزینه نداریم اما آیا اعزام به جام باشگاه‌ها مقرون به صرفه است؟ این موضوع تصمیم خود باشگاه نبود بلکه کادر فنی به این جمع‌بندی رسید که تیم اعزام نشود.



وی در خصوص آخرین وضعیت سرمربی جوانان و تعهدات باشگاه استادسازه در بخش تیم ملی جوانان گفت: پیگیر موضوع هستیم. قطعا سرمربی تیم ایرانی خواهد بود ولی مربی و تمرین دهنده با مدرک معتبر خارجی رزومه دار را در کنار تیم خواهیم داشت.

انتهای پیام/