شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#روز قدس#فلسطین

پیام زیاد نخاله به وبینار روز قدس روز مستضعفین


پیام زیاد نخاله به وبینار روز قدس روز مستضعفین

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین پیامی به وبینار روز قدس روز مستضعفین که توسط مجمع جهانی بیداری اسلامی برگزار شد، ارسال کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین پیامی به وبینار روز قدس روز مستضعفین که توسط مجمع جهانی بیداری اسلامی برگزار شد، ارسال کرد.

این پیام توسط ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران قرائت شد.
متن پیام به این شرح است.

به نام خداوند بخشنده مهربان
سپاس خداوند دو جهان را
سلام و درود به سرورما حضرت محمد (ص) و اهل بیت پاک ایشان
سلام علیکم و رحمت الله و برکاته

در ابتدا درود می فرستم به مقام معظم رهبری حفظه الله و از ایشان تقدیر می کنم که سخنرانی روز جمعه ایشان به مناسبت روز جهانی قدس تاثیر معنوی عظیمی بر ملتهای اسلامی به ویژه مردم فلسطین و رزمندگان آن داشت که در برابر اشغالگران مقاومت کرده و از مسجد الاقصی پاسداری می کنند.

خواهران و برادران

امت اسلامی روز قدس را به عنوان روزی گرامی می دارد که محقق کننده آرزوهایش و آرمانهایش است و در این روز ضمن تاکید بر قداست این مکان که مرتبط با دین، عقیده و عبادتش است، یاد و خاطره صاحب این روز حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه را گرامی می دارد که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامیدند.
این روز روز تحقق آرزوی امت برای آزادی قدس است.

ما این روز عزیز را گرامی می داریم که روز خیزش امت است، امتی که گرفتار سیاستهای مذبوحانه علیه منطقه و رژیمهایی است که با عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی تمام حرمت ها را شکستند و فضایی باز را بدون هیچ قید و بندی در برابر دشمن صهیونیستی ایجاد کردند.  این موضوع نشان دهنده نبود اتفاق نظر عربی و اسلامی درباره فلسطین است که طرح صلح عربی نیز به عنوان خطرناکترین اقدام اعراب پس از سقوط قدس به آن افزوده شده است.

اما به رغم توطئه های دشمن که با حمایت آمریکا و برخی از کشورهای جهان انجام می شود، ملت فلسطین بیش از صد سال است که مقاومت می کند و هر روز که می گذرد بیش از روز قبل توانمندی برای پایداری را اثبات می کند، بر ثباتش در این سرزمین تاکید می کند و مقاومتش را به فضل فداکاری ملت و حمایتهای امت به ویژه جمهوری اسلامی ایران گسترش می دهند.

جمهوری اسلامی ایران هرگز در زمینه حمایت از مردم و مقاومت فلسطین تردید نکرد تا جایی که مقاومت فلسطین در زمینه نبرد و پایداری و تحقق دستاوردهای عظیم در برابر پروژه صهیونیستی توانمند شد.

امروز مردم ما موازنه قوا را به چالش می کشند و دفاع خود را از  مسجدالاقصی و قدس به عنوان مقدس ترین میدان برای مقدس ترین نبرد اعلام می کنند، نبردی که همه مسلمان، اعراب و آزادیخواهان در آن حضور دارند.

مردم ما در روز قدس و شبهای با برکت قدر تاکید می کنند که کار نبرد ما با دشمن صهیونیستی فقط با زور یکسره خواهد شد چرا که این نبرد در قلب جغرافیا، تاریخ و زمین قرار دارد.

برادران و خواهران

در روز قدس باید به یاد آوریم شهید قدس را، شهید عظیم حاج قاسم سلیمانی که مقاومت و فلسطین او را از دست دادند و به یاد آوریم تمام اشخاصی را که در راه قدس به شهادت رسیدند.

در روز قدس به ملت و امتمان می گوییم که رنج جهاد هزار بار بزرگتر و بهتر از رنج تسلیم شدن است به همین دلیل راه تسلیم در برابر پروژه آمریکایی صهیونیستی راه امت ما نیست بلکه راه ما، راه مبارزه است.

در روز قدس از همه مردم ، حمایت از مقاومت و جهاد مردم فلسطین از طریق ایجاد ائتلافی گسترده میان نیروهای مقاومت و ملتهای اسلامی را خواستاریم.

در روز قدس تعظیم می کنیم در برابر روح شهدای این مسیر و درود می فرستیم به روح حضرت امام خمینی (ره) که روز قدس را اعلام فرمودند و به ایشان می گوییم که دیروز تو از قدس پاسداری کردی تا امروز  میلیونها مسلمان و مستضعف جهان، سربلند با یادت زندگی کنند.

در روز قدس درود می فرستم به اهالی قدس و از آنان تقدیر می کنم.

و به دشمن و سرانش می گویم که ملت ما در این سرزمین باقی خواهد ماند و از آن دفاع خواهد کرد و شما بیرون رانده خواهید شد چرا که این سرزمین، سرزمین اجدادی ما است پس باید به همان جایی برگردید که از آن آمده اید و با شما آنقدر خواهیم جنگید تا اوهامتان، آرزوهایتان و پرچمهایتان نابود شود.       

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فسطین

انتهای پیام/