شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#المپیک#کمیته ملی

درخواست رئیس فدراسیون ووشو از کمیته المپیک برای حمایت از کوراش


درخواست رئیس فدراسیون ووشو از کمیته المپیک برای حمایت از کوراش

هشتاد و سومین نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک صبح امروز با ریاست دکتر سید رضا صالحی امیری، رئیس فدراسیون ووشو و سید واعظ موسوی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از  روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در ابتدای این نشست به بررسی وضعیت تمرینات تیم‌های مختلف المپیکی و برنامه‌های اردویی و نحوه آماده‌سازی آنها و حمایت‌های لازم از فدراسیون‌های المپیکی پرداخته شد.

سیدرضا صالحی امیری در این نشست ابراز داشت: کلیه تعهدات به فدراسیون‌های ورزشی در سال گذشته اعم از پرداخت سهم صد در صدی بودجه فدراسیون‌ها، پرداخت بورسیه‌ها وحقوق سهمیه بگیران و کادر فنی عملی شد و علاوه بر آن کمک مازاد بر سهم مصوب فدراسیون‌ها نیز صورت پذیرفت تا این عزیزان  نگرانی  نداشته باشند.

رئیس کمیته ملی المپیک تصریح کرد:خوشبختانه برای اعزام کاروان ورزشی کشور عزیزمان به بازی‌های المپیک توکیو تمهیدات لازم اندیشیده شده و دغدغه‌ای بابت تامین منابع ارزی و ریالی با حمایت دولت، مجلس شورای اسلامی و سازمان برنامه و بودجه وجود ندارد و منابع لازم  تامین خواهد شد. همچنین نوسازی تجهیزات  تخصصی  آکادمی ملی المپیک نیز در سالجاری در دستور کار قرار گرفته و تا پایان نیمه امسال انجام خواهد شد.

در ادامه سید واعظ موسوی رئیس کمیسیون روانشناسی ورزشی گزارشی در خصوص فعالیت‌های این کمیسیون ارائه کرد و پیشنهاد ایشان  جهت برگزاری جشنواره آثار مکتوب روانشناسی کاربردی ورزشی و انجام حمایت‌های مادی و معنوی لازم در این زمینه  مورد تصویب قرار گرفت.

همچنین در ادامه امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو میهمان دیگر نشست هیئت اجرایی امروز کمیته ملی المپیک بود که وی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه‌های در دست اجرا، اعلام نمود با توجه به حضور رشته کوراش در این فدراسیون  خواستار حمایت‌های  بیشتر از این رشته مدال‌آور در بازی‌های آسیایی و رقابت‌های بین الملی شد.

در خاتمه نشست پیشنهادها و درخواست‌های واصله ازسوی برخی از فدراسیون‌ها مورد بررسی و تصمیم‌گیری نهایی واقع شد.

انتهای پیام/