شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#هواداران پرسپولیس#جدید

امیدواری جدید برای هواداران پرسپولیس درباره جدایی دو ستاره تاثیرگذار

سابقه خبرهای اشتباه استاد الدوحه و امیداوری پرسپولسی ها در مورد جدا نشدن نوراللهی و کنعانی زادگان

سید جلال حسینی، کمال کامیابی نیا و احمدی نوراللهی در آخرین تمرین پرسپولیس پا به پای دیگر بازیکنان تمرین کردند.

با توجه به اینکه نشریه استاد الدوحه قطر تا به حال چندین خبر اشتباه در موارد مختلف منتشر کرده، هواداران پرسپولیس امیدوارند که خبرهای این نشریه در مورد توافق حسین کنعانی زادگان و احمد نوراللهی با باشگاه های قطری هم اشتباه باشد و آن‌ها در جمع شاگردان گل محمدی ماندگار شوند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیسی ها امیدوارند اخبار جدایی محمد حسین کنعانی زادگان و به ویژه احمد نورالهی مثل برخی اخبار قبلی استاد الدوحه اشتباه از آب درآید.

پنج شنبه ۲۶ فروردین ماه گذشته نشریه «استاد الدوحه» قطر مدعی شد تست کرونای دو بازیکن پرسپولیس روز پنجشنبه و پیش از دیدار مقابل الریان قطر در لیگ قهرمانان آسیا مثبت شده است.

این نشریه قطری نوشت:

تیم پرسپولیس قبل از دیدار با الریان تست کُرونا داد و مشخص شد جواب آزمایش دو بازیکن این تیم مثبت است. در نتیجه این دو بازیکن از بازی مقابل الریان کنار گذاشته شدند. طبق پروتکل های بهداشتی AFC بعد از هر بازی بازیکنان تست کرونا می دهند.

این درحالی بود که پیش از این تست کرونای فرشاد فرجی و سعید آقایی دو بازیکن پرسپولیس در تهران مثبت شده بود و این دو به همراه تیم به هند سفر نکردند. این رسانه قطری مدعی شد در تست کرونای بعد از بازی الوحده امارات، تست دو بازیکن دیگر پرسپولیس مثبت شده است اما این طور نبود.

خبری کذب که نتوانست تیم یحیی گل محمدی را به هم بریزد و پرسپولیس موفق شد با نتیجه ۳ بریک الریان را شکست دهد.

پیش از این نیز استاد الدوحه قطر اخباری درخصوص بخشش محرومیت عیسی آل کثیر و همین طور میزبانی پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا منتشر کرده بود که از قضا هر دو مورد اشتباه ازآب درآمد!

حالا به واسطه انتشار آن اخبار اشتباهی پرسپولیسی ها بسیار امیدوارند خبر توافق احمد نورالهی با قطری ها که اولین بار استاد الدوحه منتشر کرد اشتباه بوده باشد.