شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سوریه#ارتش#ارتش سوریه#آتش

حملات راکتی و توپخانه‌ای ارتش سوریه به مواضع تروریست‌ها در شمال «لاذقیه»


حملات راکتی و توپخانه‌ای ارتش سوریه به مواضع تروریست‌ها در شمال «لاذقیه»

ارتش سوریه در حالی که به پاکسازی داعشی‌ها در صحرای شرقی حماه ادامه می‌دهد؛ در پاسخ به تحرکات تروریست‌ها در جنوب ادلب و شمال لاذقیه مواضع آنها را با توپخانه و راکت زیر آتش گرفت.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری سوریه(سانا)، یک منبع نظامی سوری با اشاره به ادامه عملیات برای پاکسازی داعش در صحرای سوریه  و حملات هوایی به مواضع تکفیری‌ها گفت: حملات به مواضع داعش در عمق صحرای شرقی حماه و مثلث حماه، حلب و الرقه ادامه یافت.

در حومه‌های شمال غربی حماه و جنوب ادلب هم ارتش سوریه به حملات تروریست‌ها پاسخ داد.

ارتش سوریه با راکت مواضع تروریست‌های موسوم به «اتاق فتح المبین» را در «سهل الغاب» در حومه شمال غربی حماه زیر آتش گرفت.

همچنین ارتش سوریه مواضع تروریست‌ها در مناطقی از حومه جنوبی ادلب نیز هدف قرار داد.

ارتش سوریه همچنین مواضع تروریست‌ها را در محور «التفاحیه» در حومه شمالی لاذقیه زیر حملات سنگین راکتی و توپخانه‌ای قرار داد.

ستون اشغالگران ترکیه در شمال ادلب هدف قرار گرفت

منابع سوری از هدف قرار گرفتن ستون نظامی ارتش ترکیه در شهر «معره مصرین» در شمال ادلب خبر داند و اعلام کردند که ستون نظامی ارتش ترکیه در تقاطع «رام حمدان» در نزدیکی «معره مصرین» هدف قرار گرفته است.

این منابع به شنیده شدن صدای تیراندازی و حرکت آمبولانس‌ها به محل حادثه برای انتقال زخمی شدگان اشاره کردند.

بی ثباتی در مناطق تحت اشغال ترکیه و عوامل آن در شمال سوریه

منابع سوری با اشاره به بی‌ثباتی در مناطق تحت اشغال ارتش ترکیه و شبه نظامیان وابسته به آن اعلام کردند: روزی نیست که حمله یا انفجاری یا حادثه امنیتی رخ ندهد.

این منابع بیان کردند: طی ماه گذشته میلادی علاوه بر انفجار موتور سیکلت بمبگذاری شده و منفجر شدن بمب در داخل خودرویی در شهر «جرابلس» در حومه استان حلب، جسد یک جوان در شهر «الباب» کشف شد. همچنین چند تن از شبه نظامیان وابسته به ترکیه در شهر الباب کشته شدند.

این منابع در ادامه به تظاهرات و اعتراضات گسترده علیه حضور این شبه نظامیان طی ماه گذشته هم اشاره کردند.

تداوم اقدامات سرکوبگرانه شبه نظامیان آمریکایی در سوریه

منابع سوری از افزایش حملات شبه نظامیان «قسد» مورد حمایت آمریکا در مناطق تحت اشغال این شبه نظامیان در منطقه «الجزیره» سوریه خبر دادند.

شبه نظامیان« قسد» با حمایت بالگردهای آمریکایی به منازل در روستای «الزر» در حومه شرقی دیرالزور حمله کردند و شماری از غیر نظامیان را ربوده و به سمت نامعلومی انتقال دادند.

منابع سوری به ربودن ده‌ها نفر از ساکنان و صدها نفر از جوانان در مناطق حومه دیرالزور، حسکه و الرقه و انتقال آنها به منطقه نامعلوم اشاره کردند.

انتهای پیام/