شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#تیم ملی#حمید سوریان

دیدارهای مرد ۷ طلایی کشتی ایران با بزرگان در صوفیه


دیدارهای مرد 7 طلایی کشتی ایران با بزرگان در صوفیه

حمید سوریان که با تیم ملی فرنگی در مسابقات گزینشی جهانی شرکت کرده بود دیدارهای مهمی را با رئیس اتحادیه جهانی و روسای چندین فدراسیون داشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، قهرمان المپیک 2012 لندن و دارنده 6 مدال طلای جهانی قرار است امسال نماینده ایران در انتخابات پیش روی هیئت رئیسه اتحادیه جهانی باشد.

بعد از آنکه علیرضا دبیر از حمید سوریان خواست فعالیت بیشتری برای رای آوردن در انتخابات داشته باشد، او همراه محمد بنا، حبیب اخلاقی و ناصر علیزاده راهی صوفیه بلغارستان شد. جایی که آخرین مرحله مسابقات گزینشی المپیک محسوب می‌شد و تیم ملی فرنگی ایران برای تکمیل تیم المپیکی خود با ناصر علیزاده به دنبال کسب سهمیه 87 کیلوگرم بود.

هرچند قهرمان جوان آسیا نتوانست به سهمیه المپیک برسد و تیم ملی فرنگی با ترکیب 5 نفره در توکیو حاضر خواهد شد، اما حمید سوریان طی این چند روز دیدارهای مهمی را با چهره های شاخص کشتی دنیا داشت.

او علاوه بر دیدار با نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی در صوفیه،  با روسا و اعضای تاثیرگذار چندین فدراسیون از جمله میزبان مسابقات (بلغارستان)، مجارستان، ترکیه، آذربایجان، لهستان و ... دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

هرچند این دیدارها در مسیر کسب کرسی جهانی مفید بود، اما کافی نیست و حمید سوریان باید در ماه های آینده نیز در این زمینه فعالیت داشته باشد. ضمن اینکه او به حمایت فدراسیون کشتی، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک احتیاج دارد.

انتهای پیام/