کشف بقایای اسکلت جسد معین شریفی در کردکوی + عکس

اسکلت کشف شده در کردکوی احراز هویت شد و مرگ معین شریفی تایید شد.

مدیرکل پزشکی قانونی گلستان گفت: با انجام آزمایش DNA مشخص شد که بقایای اسکلتی جسد کشف شده در جنگل کردکوی متعلق به معین شریفی است.

به گزارش رکنا، حسین زارعی اظهار کرد: بعد از تحویل بقایای اسکلتی جسد کشف شده در جنگل کردکوی به پزشکی قانونی، معاینه و نمونه‌برداری جهت آزمایش DNA از جسد و خانواده معین شریفی جهت احراز هویت انجام شد.

وی بیان کرد: نمونه DNA به یکی از مراکز آزمایشگاهی کشور ارسال شد و با توجه به طولانی بودن پروسه این کار، در نهایت جواب آزمایش امروز اعلام و هویت بقایای اسکلتی متعلق به "معین شریفی" احراز شد.

معین شریفی به قتل رسید / پلیس گلستان برملا کرد + فیلم

معین شریفی ۳۶ ساله غروب ۲۵ شهریورماه سال گذشته به قصد پیاده‌روی به مناطق بالادست پارک جنگلی کردکوی رفت و بعد از آن به خانه بازنگشت. تلاش کوهنوردان، نجاتگران هلال‌احمر و مردم محلی برای یافتن او بی‌نتیجه ماند تا اینکه چهار ماه بعد تعدادی از کوهنوردان در مسیر پیاده‌روی خود در جنگل کردکوی، لباس و تلفن همراهی را پیدا کردند و به پلیس تحویل دادند و در نهایت بعد از آن در همان منطقه بقایای یک جسد کشف شد.

با توجه به نزدیکی محل گمشدن معین با این محل و تقویت گمان این‌ که بقایای جسد کشف شده متعلق به معین شریفی باشد، نمونه‌برداری DNA از بقایای جسد و خانواده شریفی به‌منظور احراز هویت انجام شد.