شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمل#کرونا

پنجره مهر؛

گروه جهادی همپای مردم آمل در مقابله با کرونا

گروه جهادی همپای مردم آمل در مقابله با کرونا

آمل- گروه جهادی تلاشگران ظهور نور (عج) از زمان شیوع کرونا تا کنون با توزیع بسته های معیشتی و آزادی زندانیان به یاری نیازمندان در آمل شتافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، گروه جهادی تلاشگران ظهور نور (عج) شهرستان آمل یکی از ده‌ها گروه و انجمن خیریه در این شهرستان بوده که از شیوع بیماری کرونا در تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی به نیازمندان متعهدانه پای کار بوده است.

این گروه در دومین مرحله از توزیع بسته‌های معیشتی ماه مبارک رمضان میان نیازمندان و افرادی که کسب و کارهای آنها به واسطه تداوم بیماری کرونا آسیب جدی دیده، اقدام به تهیه و توزیع حدود ۵۰۰ بسته معیشتی میان آن کرده است.

مسیح مسلمی معاون توسعه و بهره وری گروه جهادی تلاشگران ظهور نور (عج) شهرستان آمل در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به همت این گروه و مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام راحل و بنیاد احسان تعداد ۵۰۰ بسته شامل ۸ قلم کالای اساسی به ارزش هر بسته معیشتی بیش از ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان میان نیازمندان آسیب دیده از کرونا به تدریج توزیع می‌شود.

مسلمی افزود: در شروع ماه مبارک رمضان نیز به همت این مؤسسه خیریه، تعداد ۴۰۰ بسته معیشتی میان پاکبان های آملی و همچنین برخی از نیازمندان و آسیب دیده‌های کرونایی توزیع شد.

تهیه دارو و آزادی زندانیان رسالت بعدی گروه جهادی

وی همچنین به اقدام‌های گسترده مؤسسه خیریه گروه جهادی تلاشگران ظهور نور (عج) شهرستان آمل در امر ساخت و نیز بهسازی خانه‌های نیازمندان در سطح این شهرستان و شهرهای همجوار دریک سال گذشته اشاره کرد و گفت: با کمک این مؤسسه خیریه و مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام راحل و بنیاد احسان از شیوع بیماری کرونا تاکنون بیش از ۲۰ هزار بسته معیشتی تهیه و میان نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده از این بیماری توزیع شد.

معاون توسعه و بهره وری گروه جهادی تلاشگران ظهور نور (عج) شهرستان آمل تأمین و توزیع دارو و نیز فراهم شدن کمک‌های مالی برای آزادی تعدادی از زندانیان جرایم غیرعمد را به عنوان برنامه بعدی این مؤسسه در ماه آینده اعلام کرد.

مسلمی یادآور شد: این گروه در کنار دیگر گروه‌های جهادی و انجمن‌های خیریه با پشتیبانی کمک‌های خیرین و نیز مردمی تا عادی شدن شرایط زندگی مردم در کنار آنها خواهد بود.