شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#شاسی بلند

شاسی بلند فوق العاده جدید+عکس

شاسی بلند فوق العاده جدید+عکس

شاسی بلند فوق العاده جدید+عکس
جنسیس، برند تجاری خودرو‌های لوکس هیوندای، روز جمعه ۷ مه (۱۷ اردیبهشت) تصاویر تیزرنگاری و البته نچندان واضح از جدیدترین شاسی بلند خود با نام 2021 G۷۰ Shooting Brake منتشر کرد که گفته می‌شود قرار است به یکی از جدی‌ترین رقیبان خودروی BMW سری ۳ Touring بدل شود.

به گزارش ثریا روز جمعه 7 مه (17 اردیبهشت)، خودروسازی کره‌ای جنسیس که مسئولیت تولید خودرو‌های لوکس هیوندای را برعهده دارد، تصاویر تیزرنگاری و البته نه چندان واضح از جدیدترین شاسی بلند خود با نام 2021 G70 Shooting Brake منتشر کرد که گفته می‌شود قرار است به یکی از جدی‌ترین رقیبان خودروی BMW سری 3 Touring بدل شود. این خودروی SUV جدید که قرار است در اواخر سال 2021 وارد بازار شود، با هدف کسب سهمی قابل توجه از بازار خودرو‌های شاسی بلند متوسط طراحی شده است که در اروپا طرفداران بسیار زیادی دارد.

به نقل از وبسایت autocar، خودرو‌های شاسی بلند در سال‌های اخیر به یکی از محبوب‌ترین خودرو‌ها در میان مشتریان سراسر جهان بدل شده است. در حالی که این نوع خودرو‌ها در آمریکا به سایز بزرگشان اعتبار می‌یابند، در بازار‌های اروپا و آسیا، مشتریان بیشتر علاقمند به خودرو‌های شاسی بلند با اندازه‌های نسبتاً کوچکتری هستند. همین امر رقابت در طراحی و عرضه این نوع اتومبیل‌ها را در میان خودروسازان مطرح جهان، به اوج خود رسانده است. در این میان خودروسازی کره‌ای هیوندای که سابقه درخشانی در طراحی و تولید این نوع خودرو‌ها دارد، قصد دارد تا با برند لوکس خود، یعنی جنسیس نیز سهمی قابل توجه از این بازار را در اختیار بگیرد و خودروی 2021 G70 Shooting Brake یکی از امید‌های این شرکت خواهد بود.

 اروپا در حال حاضر با خودرو‌های شاسی بلند متوسطی از برند‌های مختلف، پُر شده است و در این میان خودرو‌های ساخت BMW و مرسدس بنز محبوبیت قابل توجهی در میان مدل‌های لوکس دارند. در چنین شرایطی گروه خودروسازی هیوندای قصد دارد در ابتدا این شاسی بلند جدید خود را با اتاق خودروی G80 و GV80 SUV خود، وارد انگلیس کند و اندکی بعد آن را با اتاق کوچکتر G70 و GV70 دنبال کند.

با این همه، خودروسازی جنسیس، روز گذشته تصاویری برش خورده و غیرکامل از یک مدل جدید و استتار شده را منتشر کرد که حکایت از یک خودروی کاملاً مستقل دارد. اگرچه خودروسازی جنسیس در جریان انتشار این تصاویر تیزرنگاری، نام این خودروی جدید را اعلام نکرده، اما صراحتاً ابعاد آن را G70 Shooting Brake اعلام کرده است که نشان می‌دهد با یک خودروی شاسی بلند متوسط روبرو هستیم. براساس این اعلام تاحدودی می‌توان درک کرد این خودرو را باید با چه نمونه‌های مشابهی مقایسه کرد چرا که نمونه‌های اولیه این خودرو چندین بار در اروپا مورد عکاسی جاسوسی قرار گرفته است.

خودرو‌هایی مانند BMW سری 3 و آئودی A4 G70 که از سال 2017 وارد بازار‌های اروپا شدند، نمونه‌ای از خودرو‌های مشابه و رقیب G70 Shooting Brake جنسیس هستند که می‌توانند به ما تصوری از این خودروی جدید بدهند. به عبارت دیگر ما می‌توانیم از همین اطلاعات بسیار مختصر منتشر شده، دریابیم که G70 Shooting Brake یک شاسی بلند متوسط خواهد بود که در قدم اول با هدف کسب سهم در بازار‌های اروپا طراحی شده است. G70 Shooting Brake اگرچه در نگاه اول از طرح سالن فعلی پیروی می‌کند، اما از عناصر خاص طراحی شده در جلو و عقب برخوردار است.

تصاویر منتشر شده از شاسی بلند جدید جنسیس

شاسی بلند جدید جنسیس

شاسی بلند جدید جنسیس

شاسی بلند جدید جنسیس

شاسی بلند جدید جنسیس

شاسی بلند جدید جنسیس

شاسی بلند جدید جنسیس

منبع: فرارو