به گزارش برنا؛ تمرینات ورزشکاران المپیکی با شیوع ویروس کرونا برای حضور در المپیک توکیو در یک سال گذشته همواره با چالش جدی همراه بود تا اینکه پس از رایزنی‌های وزارت ورزش و جوانان و تهیه واکسن کرونا ورزشکاران رشته‌های المپیکی در چند مرحله واکسینه شدند تا به این صورت از دغدغه آنها برای ادامه تمرینات کاسته شود. 

محمد پولادگر، رییس فدراسیون تکواندو در این رابطه به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: طبق اعلام ioc و کشور میزبان مسابقات المپیک قرار شده است که ورزشکاران المپیکی و پارالمپیک قبل از اعزام به توکیو واکسینه شوند که خوشبختانه با همت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک این اتفاق درست و به جا در دو مرحله برای ورزشکاران انجام شد. امیدوارم کاروان ورزشی ایران نیز در صحت و سلامت و به دور از آسیب‌های این ویروس منحوس نمایش خوبی را در توکیو داشته باشد.

او با اشاره به آخرین روند آماده‌سازی تیم‌‌های ملی برای حضور پرقدرت در المپیک اظهار کرد: اردوهای تیم‌ ملی از هفتم فروردین ماه برقرار است. تیم بانوان هم به زودی در تاریخ 27 اردیبهشت عازم اردن خواهد شد تا برای کسب سهمیه المپیک تلاش کند‌. پس از آن هم رقابت‌های قهرمانی آسیا را در بیروت خواهیم داشت و پایان این مسابقات المپیک خواهد بود و امیدوارم بتوانیم در این رویدادها نتایج خوبی را رقم بزنیم. 3