شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا#سردار سلیمانی#دولت

در پایگاه خبری یاهو نیوز؛

افشای طرح ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی بدست تروریستهای آمریکا

افشای طرح ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی بدست تروریستهای آمریکا

پایگاه خبری یاهو نیوز شامگاه شنبه در گزارشی به تشریح جزئیات ترور شهید حاج قاسم سلیمانی به دست تروریستهای آمریکایی پرداخته و به نقش ویژه دو مقام دولت پیشین آمریکا در این جنایت اشاره می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، پایگاه خبری یاهو نیوز شامگاه شنبه به قلم «جک مورفی» و «زاک دارفمن» در گزارشی به تشریح جزئیات طرح ترور شهید سردار سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» به دست تروریست‌های آمریکایی پرداخت.

در این گزارش تفصیلی، به ابعاد همکاری‌های تروریست‌های آمریکایی با رژیم صهیونیستی و مأموران امنیتی کردستان عراق اشاره شده و تصریح شده که این عملیات، بر وضعیت راهبردی دولت کنونی آمریکا به ریاست «جو بایدن» در منطقه طی سال‌های آینده اثرگذار خواهد بود.

این گزارش در ابتدا به تشریح سه تیم عملیاتی می‌پردازد که در مخفیگاههای خود در فرودگاه بین المللی بغداد منتظر ورود فرد موردنظر خود بودند: (شهید) قاسم سلیمانی، قدرتمندترین فرمانده نظامی ایران. اعضای این تیم‌های عملیاتی در لباس‌های مبدل و در هیئت کارگران بخش حفظ و نگهداری در مواضع خود در ساختمانهای قدیمی یا خودروهایی در کنار جاده مستقر شدند.

سه تیم تک تیرانداز خود را در فاصله ۶۰۰ تا ۹۰۰ یارد (۵۴۸ تا ۸۲۳ متری) از «قتلگاه» مستقر شدند. یکی از تک تیراندازها با دوربینی که به سفارت ایالات متحده در بغداد وصل بود که تمام تصاویر را به طور زنده برای فرمانده نیروهای زمینی دلتا مستقر در این سفارتخانه ارسال می‌کرد.

در حال تکمیل...