شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#انتخابات#رئیسی

رئیسی بهترین نماینده گفتمان مبارزه با فساد و مدیریت جهادی است


رئیسی بهترین نماینده گفتمان مبارزه با فساد و مدیریت جهادی است

یک فعال دانشجویی با اشاره به ضرورت حضور رئیسی در انتخابات گفت وی در شرایط فعلی بهترین نماینده برای گفتمان مبارزه با فساد و مدیریت جهادی است.

وحید شورابی، دبیر سابق مرکز هماهنگی بسیج دانشگاه آزاد، در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم با اشاره به برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ضرورت معرفی و انتخاب یک دولت کارآمد در انتخابات آینده اظهار داشت: دشمنان خارجی و داخلی انقلاب، این روزها در تلاش اند با ایجاد دو قطبی کاذب جنگ و صلح بتوانند، افکار عمومی را طوری هدایت کنند که ماحصل آن امتداد ناکارآمدی، ناامیدی و خواب آلودگی حاکم بر دولت فعلی است.

وی با بیان اینکه راه غلبه جریان انقلابی در این انتخابات تکیه بر گفتمان مبارزه با فساد و مدیریت جهادی اقتصاد است، یادآور شد: در شرایط حاضر بهترین نماینده این گفتمان، آقای ابراهیم رئیسی است.

این فعال دانشجویی افزود: فقر، فساد و تبعیض موجود در جامعه،  امروز تنها به دست کسی رفع می شود که از دید مردم بتواند گفتمان عدالت طلبی را به خوبی نمایندگی کند و در این حوزه دارای سابقه درخشان مدیریتی باشد.

وی تاکید کرد: دولت آینده علاوه بر مقبولیت بالا باید با اعتماد به جوانان حزب اللهی، متعهد و متخصص تشکیل شود که آقای رئیسی این روحیه را در اعتماد به جوانان در مدیریت قوه قضائیه ثابت کرده است.

شورابی اضافه کرد: شخصیت آقای رئیسی، توان اجماع بین نیروهای انقلاب را دارد و از سرمایه رای 16 میلیونی در انتخابات گذشته برخوردار است.لذا با ورود ایشان به عرصه انتخابات، می توان به نتیجه آن در پیروزی جریان انقلابی امیدوار بود.

انتهای پیام/