به گزارش پایگاه خبری نشان :

 ایران آنلاین به نقل از کرایم، متهم " جنیفر الین "۳۹ ساله روز گذشته توسط افسران پلیس شهر سان فلورا در فلوریدای آمریکا بازداشت شده است.

گزارش های پلیس نشان میدهد که پدر کودک که از همسرش جدا شده و در خانه دیگری زندگی می کند با اداره پلیس تماس گرفته و از آنها برای نجات جان فرزندش درخواست کمک کرده است.

بنا بر ادعای این مرد وقتی او به رفتارهای همسرش با پسر معلولشان اعتراض کرده همسر سابقش به سمت وی شلیک کرده و او مجبور به فرار شده است از این رو با اداره پلیس تماس گرفته و درخواست کمک کرده است.

گزارش های پلیس نشان میدهد که ماموران هنگامیکه پسر ۱۳ ساله معلول را یافتندجای ضرب و شتم ، پارگی ، کبودی زیادی روی بدن وی دیده  شده و کودک معلول را در رختخوابی پوشیده از مدفوع و ادرار پیدا کرده و تحویل سازمان حمایت از کودکان داده اند.

به گفته یک پزشک که شاهد زخم و جراحات وارده بر بدن پسر معلول بوده ماهها و شاید سالها طول می کشد که او بتواند با توجه به زجری که متحمل شده به زندگی عادی اش باز گردد.

ماموران پلیس در خانه این زن فیلمی را نیز یافته اند که نشان میدهد که پسر بچه در حال شلاق خوردن از مادرش است و لظحه گریه ها و دردهایش از ضربه های شلاق به چشم می خورد.