شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مذاکرات وین#مجمع تشخیص
میرسلیم: نتیجه مثبتی از مذاکرات وین برای کشور حاصل نمی‌شود

میرسلیم: نتیجه مثبتی از مذاکرات وین برای کشور حاصل نمی‌شود

یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آمریکایی‌ها در این فکر این نیستند تا غلط‌هایی را که مرتکب شده‌اند اصلاح کنند. بنابراین بعید به نظر می‌رسد که از این مذاکرات نتیجه مثبتی برای کشورمان ظرف یکی دو ماه آینده حاصل شود.

اعتمادآنلاین| سید مصطفی میرسلیم به مذاکرات وین و عدم اعتماد به آمریکایی‌ها اشاره کرد و گفت: آمریکایی‌ها در این فکر این نیستند نا غلط هایی را که مرتکب شده‌اند اصلاح کنند و به آن اعتراف و یا درصدد جبران آن برآیند.

 

به گزارش خانه ملت، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و پردیس در مجلس افزود: بنابراین بعید به نظر می‌رسد که از این مذاکرات نتیجه مثبتی برای کشورمان ظرف یکی دو ماه آینده حاصل شود.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به این سوال که اگر در مذاکرات آتی تحریم‌ها برداشته شوند، زمان راستی آزمایی به چه میزان خواهد بود، گفت: آمریکایی‌‎ها وقتی که تحریم هایی را علیه کشورمان وضع کردند تمام کسانی که در این صحنه به دلیل تحریم‌های اعمال شده از سوی آمریکا، با ما همکاری نکردند،به کشورمان ضرر زدند.

 

وی افزود: آمریکایی‌ها باید بازگردند و در قبال ایران متعهد شوند و همچنین در این رابطه نیز تضمین بگذارند تا راستی آزمایی به نحوی صورت بگیرد، ضمن اینکه ظرف یکی دو هفته، آثار رفع تحریم‌ها معلوم نخواهد شد؛ چرا که لااقل 6 ماه زمان می‌خواهد.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا آمریکایی‌ها در مذاکرات آتی تحریم های ضدایرانی را می بردارند یا خیر، گفت: شاید اگر آمریکا آدم شود این کار صورت بگیرد، اما من نمی‌بینم که آمریکا به دنبال آدم شدن باشد.