شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#کیانوش رستمی#تاریخ#وزنه‌برداری

مرادی به دنبال تکرار تاریخ در کلمبیا/ کیانوش رستمی در انتظار تصمیم IWF


مرادی به دنبال تکرار تاریخ در کلمبیا/ کیانوش رستمی در انتظار تصمیم IWF

کیانوش رستمی در پی جلساتی که بین او و مسئولان فدراسیون وزنه‌برداری ایران و جهان در تاشکند برگزار شد، تصمیم گرفت در رقابت‌های گزینشی کلمبیا شرکت نکند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آستانه سفر اعضای تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان به مسابقات گزینشی کلمبیا، در حالی که برای دریافت ویزا و بلیت برای سهراب مرادی و کیانوش رستمی اقدام شده بود، رستمی به مربی خود اعلام کرد که در این رقابت‌ها شرکت نخواهد کرد.

او طی جلسه‌ای که با جلود نایب رئیس فدراسیون جهانی، علی مرادی و داود باقری، رئیس و نایب‌رئیس فدراسیون جهانی در محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در تاشکند پشت سر گذاشت، از IWF خواست که امتیاز او در مسابقات سوئیس محاسبه شود که جلود تأکید کرد این درخواست بررسی خواهد شد.

کیانوش رستمی که امیدوار است با محاسبه پوینت او در رقابت‌های گزینشی سوئیس به امتیاز لازم برای کسب سهمیه المپیک برسد، تصمیم گرفت در رقابت‌های کلمبیا حاضر نشود.

بر این اساس سهراب مرادی صبح فردا (19 اردیبهشت) همراه با محمدحسین برخواه راهی کلمبیا می‌شود تا بتواند سهمیه خود را در المپیک توکیو قطعی کند. مرادی پیش‌تر سهمیه المپیک 2016 ریو را نیز در کلمبیا به دست آورده بود و حالا امیدوار است این بار نیز سهمیه‌اش در این کشور قطعی شود.

سهراب مرادی روز پنجشنبه در آخرین مسابقه کسب سهمیه المپیک روی تخته خواهد رفت.

رستمی و مرادی دو طلایی وزنه‌برداری ایران در المپیک 2016 ریو بودند.

انتهای پیام/