شهر خبر

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

روز قدس یادآور نابودی اسرائیل در آینده نزدیک است

روز قدس یادآور نابودی اسرائیل در آینده نزدیک است

دزفول - نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: روز قدس، یادآور نابودی رژیم غاصب صهیونیستی در آینده نزدیک است.

سید احمد آوایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: رژیم صهیونیستی هر سال ضعیف‌تر از گذشته می‌شود که این امر نشان دهنده در مسیر نابودی قرار گرفتن این رژیم است.

وی با اشاره به توصیه‌های حضرت امام خمینی (ره) به یاسر عرفات، رئیس سابق تشکیلات خودگردان گفت: امام به دولت فلسطین توصیه کرد برای پیروزی در مقابل اشغالگری‌های اسرائیل، راه انقلاب ایران را در پیش بگیرد اما متأسفانه عرفات این توصیه را جدی نگرفت و شکست خورد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی باید از صحنه جهانی محو گردد، تصریح کرد: پس از بیان این جمله از سوی امام خمینی (ره) بسیاری از کشورها نسبت به این موضوع اعتراض کردند که ایران قرار است به اسرائیل حمله کند اما اظهارات مقام معظم رهبری باعث شد تا کشورها و مجامع بین المللی در این خصوص سکوت کنند.

آوایی عنوان کرد: رهبری اعلام کردند مردم فلسطین باید رفراندوم برگزار کنند و پس از محاکمه اشغالگران و کسانی که دستشان به خون کودکان، مردان و زنان بی گناه آلوده است دولتی برگرفته از مردم فلسطین که متشکل از همه ادیان است شکل بگیرد.

وی اضافه کرد: وقتی می‌گوئیم رژیم صهیونیستی باید از صحنه روزگار محو شود یعنی اشغالگری، کودک کشی و دیکتاتوری این رژیم باید در منطقه از بین برود و مردم فلسطین به سرزمین‌های خود بازگردند و در خصوص آینده خود تصمیم بگیرند و تشکیل دولت دهند.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در حال ضعیف‌تر شدن است، گفت: ظلم و ستم باقی نمی‌ماند و این رژیم هر روز ضعیف‌تر می‌شود. در جنگ ۳۳ روزه با لبنان، حزب الله بدون پشتوانه ارتش لبنان و دولت این کشور، رژیم صهیونیستی را از سرزمین‌های جنوب لبنان بیرون راند که این امر نشان دهنده رو به زوال بودن اسرائیل است.

آوایی، وضعیت نظامی اسرائیل را فقط بر پایه حملات هوایی دانست و افزود: رژیم صهیونیستی یک رژیم ضعیف است که بر اساس بزن در رو عمل می‌کند پس اگر گروه‌های مختلف فلسطین متحد باشند به راحتی می‌توانند اسرائیل را شکست دهند و به اشغالگری این رژیم غاصب پایان دهند.