به گزارش برنا، عباسعلی اکبری در سمینار مدیران کل استانی با تاکید بر رعایت قوانین و آئین نامه های مالی، معاملاتی، دستورالعمل های مناقصات و مزایده ها تاکید کرد این اداره کل آمادگی برگزاری سمینار اموزشی جهت بیان ساز و کارهای قانونی را دارد.

وی در ادامه آموزش کارکنان و مدیران درخصوص صیانت از حقوق شهروندی و قانون ارتقا نظام سلامت اداری و مبارزه با فساد توسط مدیران کل استانها با همکاری و هماهنگی این اداره کل را مورد تاکید قرار داد.

مدیرکل عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات توضیحاتی را در خصوص حوزه پاسخگویی به شکایات ارائه کرد و گفت: تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا فرایند زمان رسیدگی به شکایات به حداقل برسد.

وی درخصوص جشنواره شهید رجایی نیز گفت: همه ساله این جشنواره با ابلاغ شاخص های عمومی و تایید شاخص های اختصاصی دستگاه از سوی سازمان اداری و استخدامی در اسفند ماه، آغاز می شوددر این راستا ثبت اطلاعات جشنواره سال ۱۳۹۹ نیز به پایان رسیده و در مرحله تایید و کارشناسی قرار دارد.

اکبری درخصوص ارزیابی عملکرد داخلی سال گذشته ستاد بیان کرد: با توجه به تعطیلی اکثر رویدادها و برنامه های ورزشی درسال ۱۳۹۹، هماهنگی ها و اقدامات لازم درخصوص بازنگری شاخص های ارزیابی حوزه داخلی با دفاتر تخصصی ستاد انجام پذیرفته است.

وی همچنین توضیحاتی را درخصوص ارزیابی داخلی عملکرد استانها ارایه کرد و افزود: بنابر تقاضاهای مکرر استانها و شرایط به وجود آمده در خصوص پاندمی بیماری کرونا، ثبت اطلاعات استانی با تاخیر و به تبع آن اعلام نتایج نیز دستخوش زمان شد که این بخش نیز مراحل پایانی را پشت سر می گذارد.