شهر خبر

برانکو هرگز سرمربی تیم ملی نمی شود؛ متوجه شدید؟!

بحث بر سر آمدن یا نیامدن برانکو در این مقطع زمانی نیست؛ اتفاقا مردم، ماجراهای تیم ملی را در این برهه زمانی حساس پیگیری می‌کنند و آرزوی هر ایرانی هم موفقیت تیم ملی در راه صعود به جام جهانی است.

برانکو هرگز سرمربی تیم ملی نمی شود؛ متوجه شدید؟!

خبرورزشی - آرتین زهرابی؛ فدراسیون فوتبال مثل هر ارگان دیگری اجازه دارد درباره خبرهای منتشر شده پیرامون هر موضوعی واکنش نشان بدهد یا مانند آنچه پیرامون برانکو ایوانکوویچ اتفاق افتاد بیانیه صادر کند.

فدراسیون نهادی جدا افتاده یا جزیره ای دور مانده از همه چیز نیست که بابت حوادث رخ داده در فوتبال سکوت کند. واکنش در قبال این اتفاقات کامل طبیعی است؛ استفاده از هر لحن و ادبیاتی در بیانیه ها هم یک امر سلیقه ای است و اجباری برای اشاعه متنانت قلمی و انشایی نیست.

همه اینها سرجای خود برقرار است اما چه کسی می تواند ادعا کند برانکو هرگز سرمربی تیم ملی ایران نمی شود؟ این پیش بینی نوسترآداموس وار، از کجا نشات گرفته است؟ عمر این فدراسیون مانند هر فدراسیون دیگری که می شناسید 4 ساله است و از کجا معلوم رئیس آینده فدراسیون فوتبال دوست نداشته باشد برانکو را سرمربی تیم ملی کند؟

اصلا چرا راه دور می رویم؛ شاید بر اساس اتفاقات رخ داده در فوتبال که هیچ وقت هم قابل پیش بینی نیستند، برانکو سر از فوتبال ما در بیاورد؛ آن وقت ادعای پرطمطراق اینکه او هرگز سرمربی تیم ملی ایران نمی شود از کجا سرچشمه می گیرد؟

بحث بر سر آمدن یا نیامدن برانکو در این مقطع زمانی نیست؛ اتفاقا مردم، ماجراهای تیم ملی را در این برهه زمانی حساس پیگیری می کنند و آرزوی هر ایرانی هم موفقیت تیم ملی در راه صعود به جام جهانی است اما خط و نشان کشیدن و وعده های محال و غیرقابل پیش بینی در فوتبال؛ نه ازاین فدراسیون بر می آید و نه فدراسیون فوتبال آلمان می تواند ادعا کند بعدها، حتی درباره یوآخیم لو از این ادعاها کند.

فوتبال از این بازی های خط کشی شده ندارد؛ این فقط محض اطلاع بود!

بیشتر بخوانید: