به گزارش خبرنگار سیاسی برنا، سردار سعید محمد، داوطلب انتخابات ریاست جمهوری، در نشست خبری خود ضمن تبریک روز قدس اظهار کرد: رانت های اقتصادی امروز مردم را دچار مشکل کرده و نوعی بی عدالتی را در کف جامعه ما به وجود اورده است، طی سالهای اخیر سفره مردم هر روز کوچک تر شده و مردم گرفتاری های زیادی دارند. 

او‌ افزود: خداوند به حکمرانان دستور داده با نظارت ها، مراقب اموال مردم و کشورداری باشند. 

سردار محمد تاکید کرد: همه مردم باید از فرصت های برابر استفاده کنند و هیچ کس مصونیتی برای منفعت طلبی ندارد. 

این داوطلب ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: بیشتر از فساد روحیه افراد مفسد مردم را گلایه مند می کند، وقتی اقازاده ها و برادرزاده ها اختلاس می کنند مردم از کارگزاران اسلام گلایه مند می شوند اما همچنان طرفدار اصل اسلام و انقلاب هستند. 

او‌ اضافه کرد: امنیت و ثبات امروز ایران زبانزد است و همانطور که رهبر انقلاب هم فرمودند بین بایدها، واقعیت ها و حقایق تفاوت وجود دارد. امروز مردم از سوء مدیریت ها خسته هستند و از منفعت طلبی ها و دو قطبی سازی ها گلایه دارند. 

سردار محمد اظهار کرد: مردم تکیه گاه و پناهگاه می خواهند و به مرد میدان احتیاج دارند، امروز نیازمند اصلاحات هستیم، اصلاحاتی که مبتنی بر اصول باشد. 

سردار محمد تاکید کرد: دولت سیزدهم فقیرترین دولت در طی جمهوری اسلامی خواهد بود و‌ منابع درامدی کشور دچار اختلال است، برهمین اساس برنامه ای صد روزه ارائه ندادم.

او افزود: برجام اگر یک روز زودتر هم لغو شود استقبال می کنیم اما برنامه های خود را به برجام گره نزدم.

سردار محمد اضافه کرد: برجام به لحاظ قانونی فی مابین ایران و کشورهای ۵+۱ مبادله شده و ما به آن احترام خواهیم گذاشت و شرایط آن را هم انجام خواهیم داد.

او‌افزود: مشکل امروز برجام، خروج آمریکا از آن و‌ مشکلات پس از آن است.

سردار محمد خاطرنشان کرد: ما علاقه مند به بازگشت برجام هستیم و دو شرط جمهوری اسلامی هم باید اجرا شود و البته در این صورت ایران هم به برجام متعهد خواهد بود.

سردار محمد گفت: شعار من برای دولتم اول همسایگان است و برای هر مذاکره ای با دست پر وارد خواهم شد.

این داوطلب ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اظهار کرد: اصلاح طلب و اصولگرا به شدت برای کشور مضر هستند و افرادی که در دولت من خواهند بود، جزو هیچ کدام از این جریان ها نیستند. در واقع دولت من دولت سهامی نخواهد بود و هیچ سهمی به هیچ جریانی نمی‌دهم چون با هیچکدام نشستی نداشته ام و سهمی در دولت من نخواهند داشت.