به گزارش برنا؛ محمد نصیری در خصوص افزایش ردیف اعتباری تأمین هزینه‌های دارویی و درمان نیازمندان گفت: خوشبختانه امسال با کمک مجلس ردیف اعتباری مربوط به تأمین هزینه‌های درمانی نیازمندان در سازمان داوطلبان، ۳۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

او در این خصوص توضیح داد: سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر همواره بخشی از اعتبار خود را برای تأمین داروهای افراد نیازمند اختصاص می‌دهد که خوشبختانه امسال و در بودجه سال ۱۴۰۰ این اعتبار به میزان ۳۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

نصیری تصریح کرد: این اعتبار سال گذشته مبلغ ۱۲ میلیارد تومان بود اما خوشبختانه در سال جاری به مبلغ ۳۱۲ میلیارد تومان رسیده است.

او در خصوص هزینه کرد تأمین کمک دارویی و درمانی به افراد نیازمند در سال گذشته عنوان کرد: سازمان داوطلبان در سال گذشته مبلغ ۱۰ میلیارد تومان برای خدمات مددکاری و کمک به هزینه‌های دارویی نیازمندان هزینه کرده است.

نصیری تصریح کرد: امیدواریم با تخصیص این بودجه بتوانیم خدمات خود را در حوزه درمان، توانبخشی، دارویی و همچنین نیازهای خاص در حوزه مددکاری افزایش دهیم.

او عنوان کرد: متقاضیان و افراد نیازمند به استفاده از این کمک دارویی، می‌توانند با مراجعه به سازمان داوطلبان تقاضای خود را مطرح و از این خدمات استفاده کنند.