به گزارش برنا، در غزه ، جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد با دقت و افتخار سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی ایراد شده به مناسبت روز جهانی قدس را دنبال کرده است .

جنبش مزبور در بیانیه رسمی خود از اظهارات معظم له که در بردارنده مواضع اسلامی پیشرو در حمایت از آرمان فلسطین و پشتیبانی از انتفاضه رادمردانه شعله ور شده در صحن های مسجد الاقصی و شهر بیت المقدس در ماه مبارک رمضان و امتداد یافته در میدان های پایمردی است، ستایش به عمل آورد.

بیانیه مذکور توضیح داد: اظهارات معظم له در دل و جان مجاهدان و رزمندگان انعکاس گسترده و قدرتمندی داشت و روحیه ملت فلسطین و آزادگان امت مسلمان مشتاق آزادسازی قدس و فلسطین و اقامه نماز در مسجد الاقصی را بالا برد.

بیانیه افزود: اظهارات مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای که به زبان عربی و به طور مستقیم جوانان عرب و آزادگان فلسطین را مورد خطاب قرار داده نمایانگر پیام روشن جمهوری اسلامی ایران است که مواضع خود را تغییر نداده و به طور بی وقفه به حمایت گسترده خود از فلسطین و مقاومت قهرمانانه اش ادامه داده است . جمهوری اسلامی ایران از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی تا به امروز در این موضع خود ثابت قدم مانده است و همچنان بر این موضوع خود به عنوان یک وظیفه و واجب شرعی اصرار و تاکید دارد.

جنبش جهاد اسلامی در پایان بیانیه خود بر تقدیر و ستایش فراوان خود از ایران و مقام معظم رهبری و بر ادامه جهاد و مقاومت تا عقب راندن دشمن و آزادسازی سرزمین و اماکن مقدس فلسطین و بازگشت پناهجویان تاکید کرد.