شهر خبر

هادی رضایی: به دنبال برگزاری دیدار تدارکاتی هستیم تا با آمادگی کامل راهی پارالمپیک شویم


هادی رضایی: به دنبال برگزاری دیدار تدارکاتی هستیم تا با آمادگی کامل راهی پارالمپیک شویم

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: به دنبال برنامه‌ریزی برای برگزاری دیدار تدارکاتی با تیم‌های دیگر کشورها هستیم تا با آمادگی کامل در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو حاضر شویم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، هادی رضایی درباره آخرین وضعیت ملی‌پوشان والیبال نشسته اظهار داشت: ملی‌پوشان در این اردو از آمادگی جسمانی خوبی برخوردار بودند و من از عملکرد آنها رضایت داشتم. پیش از آغاز سال جدید اردوهای تیم ملی برگزار شد و همچنین رقابت‌های لیگ برتر و حضور باشگاه‌ها کمک زیادی به افزایش آمادگی بازیکنان کرد و ما در این اردو زمان بیشتری را روی تمرینات هماهنگی و تاکتیک تیمی گذاشتیم.

وی حضور باشگاه‌ها در لیگ را موثر دانست و ادامه داد: فعالیت باشگاه‌ها در لیگ باعث شکوفایی ورزش والیبال نشسته می‌شود و علاوه بر حفظ آمادگی ورزشکاران، راهی برای شناسایی استعدادها و پشتوانه سازی تیم ملی است.

رضایی عنوان کرد: حریفان تیم ملی تاکنون دیدارهای تدارکاتی را برگزار کردند. به همین منظور ما هم با حمایت کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون به دنبال برنامه‌ریزی برگزاری دیدار تدارکاتی برای تیم ملی با تیم‌های دیگر کشورها هستیم تا با آمادگی کامل در مسابقات پارالمپیک توکیو حاضر شویم.

وی بیان کرد: در فاصله بین اردوها نیز با ملی پوشان در ارتباط هستیم و به آنها برنامه بدنسازی و تمرینات توپی داده می‌شود تا آمادگی نسبی خود را تا آغاز اردوی بعد حفظ کنند.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته در پایان گفت: از حمایت هیئت‌های استانی و باشگاه های ورزشی که در سال گذشته با حضور در مسابقات لیگ باعث پویایی و آمادگی ورزشکاران والیبال نشسته شدند تشکر و قدردانی می‌کنم.

 

انتهای پیام/