شهر خبر

علیرغم تدابیر امنیتی شدید رژیم صهیونیستی صورت گرفت؛

مشارکت ۷۰ هزار فلسطینی در آخرین نماز جمعه ماه رمضان در مسجدالاقصی

مشارکت ۷۰ هزار فلسطینی در آخرین نماز جمعه ماه رمضان در مسجدالاقصی

علیرغم تدابیر امنیتی شدید رژیم صهیونیستی در روز جهانی قدس، ۷۰ هزار شهروند فلسطینی با حضور در «مسجدالاقصی» آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان را اقامه کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، علیرغم تدابیر امنیتی شدید رژیم صهیونیستی در روز جهانی قدس، ۷۰ هزار شهروند فلسطینی با حضور در «مسجدالاقصی» آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان را اقامه کردند.

بر اساس این گزارش، حضور گسترده فلسطینیان در مسجدالاقصی درحالی صورت پذیرفت که رژیم صهیونیستی در روز جهانی قدس تدابیر امنیتی شدیدی را در این شهر به اجرا گذاشته و در همین راستا هزاران نفر از نیروهای خود را در بخش‌های مختلف شهر به ویژه بخش قدیمی و اطراف مسجد الاقصی مستقر کرده است.

نظامیان رژیم صهیونیستی با ایجاد موانع فلزی، بیشتر مسیرهای منتهی به بخش قدیمی قدس و مسجد الاقصی را مسدود کرده بودند.

پیش از این نیز منابع رسانه ای اعلام کردند که رژیم صهیونیستی در پی تشدید تنش و درگیری‌ها در محله شیخ جراح و تهدیدات اخیر محمد ضیف، فرمانده کل گردان‌های قسام نیروهای خود را به حالت آماده‌باش کامل درآورده است.

گفتنی است، مدتی است که منطقه شیخ جراح واقع در قدس اشغالی شاهد درگیری‌های شدیدی میان نظامیان صهیونیست و شهروندان فلسطینیِ ساکن این منطقه است. صهیونیست‌ها در روزهای اخیر بر شدت اقدامات سرکوبگرانه خود علیه فلسطینیان ساکن شیخ جراح افزوده‌اند. این در حالی است که جامعه جهانی و رسانه‌های غربی همچنان به سکوت خود در قبال شیخ جراح ادامه می‌دهند.