شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فلسطین#مسلمان

رهبر انقلاب:

فلسطین زنده‌ترین مسئله مشترک اسلامی است/ اسرائیل نه یک کشور بلکه پایگاه تروریستی علیه ملت‌های مسلمان است

رهبر انقلاب: فلسطین زنده‌ترین مسئله مشترک اسلامی است

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با بیان اینکه ماجرای فلسطین، همچنان مهم‌ترین و زنده‌ترین مسئله‌ مشترک امّت اسلامی است فرمودند: سیاستهای نظام سرمایه‌داری دست یک ملت را از خانه‌ خود کوتاه کرده است.

به گزارش مشرق، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب عصر امروز(شنبه) به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس، از طریق پخش زنده تلویزیونی با مردم ایران و امت اسلامی سخن گفتند.

اهم فرمایشات ایشان به شرح زیر است:

-ماجرای فلسطین، همچنان مهم‌ترین و زنده‌ترین مسئله‌ی مشترک امّت اسلامی است. سیاستهای نظام سرمایه‌داری ظالم و سفّاک، دست یک ملّت را از خانه‌ی خود، از میهن و خاک آباء و اجدادی خود کوتاه کرده و در آن، رژیمی تروریست و مردمی بیگانه را نشانده است.

-سُست‌تر و بی‌پایه‌تر از منطق پوشالی تأسیس رژیم صهیونیستی چیست؟ اروپایی‌ها بنا بر ادعای خود، به یهودیان در سال‌های جنگ جهانی دوم ظلم کرده‌اند، پس باید با آواره کردن ملتی در غرب آسیا و کشتارهای فجیع در آن کشور انتقام یهودیان را گرفت ...!

-این منطقی است که دولت‌های غربی با حمایت بی‌دریغ و دیوانه‌وار خود از رژیم صهیونیستی به آن تکیه کرده و بدین‌گونه، همه‌ ادعاهای دروغین خود در باب حقوق بشر و دموکراسی را تخطئه کرده‌اند و این ماجرای خنده‌آور و گریه‌آور بیش از هفتاد سال است که ادامه دارد و هر از چندی برگ دیگری بر آن افزوده می‌شود.

ادامه دارد ...