شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#آزمون

اختصاصی/ مجلس مخالف برگزاری آزمون حضوری دانش آموزان است/ نظام تعلیم و تربیت با آزمون حضوری ضرر نمی‌کند

اختصاصی/ مجلس مخالف برگزاری آزمون حضوری دانش آموزان است/ نظام تعلیم و تربیت با آزمون حضوری ضرر نمی‌کند

اختصاصی/ مجلس مخالف برگزاری آزمون حضوری دانش آموزان است/ نظام تعلیم و تربیت با آزمون حضوری ضرر نمی‌کند
خانواده‌ها و دانش‌آموزان دغدغه زیادی درباره آزمون حضوری دانش‌آموزان دارند و اصرار بر برگزاری آزمون‌های حضوری در شرایطی که کرونا در کشورمان شیوع گسترده‌ای پیدا کرده مبنا و منطقی ندارد.
به گزارش بهداشت نیوز ،ابراهیم عزیزی نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت نیوز ،درباره دغدغه خانواده‌ها از امتحانات حضوری دانش‌آموزان و تناقض آشکار در ستاد کرونا، وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: اگر آموزش و پرورش به واسطه سماجت و لجاجت بی‌موردش بخواهد با برگزاری آزمون‌های حضوری خدشه و لطمه‌ای بر آینده‌سازان کشور و فرزندان این کشور و دانش‌آموزان وارد کند یقیناً مجلس شخص وزیر و همه افرادی که این تصمیم نابخردانه را گرفته‌اند را مورد مؤاخذه قرار خواهد داد زیرا سزاوار نیست که مجلس از این موضوع به راحتی بگذرد.
 
وی افزود: خانواده‌ها و دانش‌آموزان دغدغه زیادی درباره آزمون حضوری دانش‌آموزان دارند و اصرار بر برگزاری آزمون‌های حضوری در شرایطی که کرونا در کشورمان شیوع گسترده‌ای پیدا کرده مبنا و منطقی ندارد.
 
نماینده شیراز در مجلس تصریح کرد: برگزاری آزمون‌های غیرحضوری هیچ ضرری به وزارت آموزش و پرورش و نظام آموزشی کشور وارد نمی‌کند و به نظر می‌رسد آنقدر اولویت در آموزش و پرورش وجود دارد که به آزمون حضوری اولویت بدهند.
 
عزیزی گفت:‌اگر عده‌ای خیلی دلسوز نظام آموزشی و تعلیم و تربیت کشورمان هستند بهتر است به اولویت‌های اساسی برسند نه اینکه تمام توان وزارت آموزش و پرورش برای برگزاری آزمون‌های حضوری دانش‌آموزان باشد.
 
وی افزود: کمیسیون آموزش مجلس بایستی به وظایف نظارتی خود در این باره عمل کرده و جلوی اقداماتی که منجر به خطر افتادن سلامت دانش‌آموزان می‌شود را بگیرد.
 
نماینده شیراز در مجلس گفت: من به عنوان نماینده مجلس با برگزاری آزمون حضوری دانش‌آموزان مخالف بوده و معتقدم به صلاح نیست چرا که شرایط کرونایی کشور نشان می‌دهد برگزاری آزمون حضوری به صلاح نیست و می‌تواند مشکلات زیادی را برای دانش‌آموزان ایجاد کند.
 
عزیزی گفت:‌ هیچ ضرورتی ندارد که آزمون برخی از پایه‌های مدارس به صورت حضوری برگزار شود.
 
وی در پایان گفت: ضعف مدیریت در وزارت آموزش و پرورش کاملاً مشهود است.
 
انتهای پیام/