شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فلسطین

طرح سازش اعراب خیانت علنی به آرمان فلسطین است

طرح سازش اعراب خیانت به آرمان فلسطین و جبهه مقاومت است که کشورهای عربی منطقه به این موضوع دامن زده اند.

طرح سازش اعراب خیانت علنی به آرمان فلسطین است

در بیانیه‌ها و پیام‌های نهادهای مختلف استان اردبیل در گرامیداشت روز جهانی قدس به ضرورت تبیین و تشریح طرح سازش اعراب منطقه در هم سویی با اهداف خیانت کار رژیم صهیونیستی اشاره کرده و از امت اسلامی و مسلمانان خواسته اند تا زمینه همگرایی بیشتر را در مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی فراهم کنند.

در پیام مشترکی که نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و استاندار اردبیل صادر کرد با پاسداشت روز قدس، آمده است: امسال روز قدس با تصمیم ستاد ملی کرونا با شرایطی متفاوت برگزار می‌شود تا بدون تجمع و حضور مردم در صحنه در فضای مجازی امت اسلامی حمایت و پشتیبانی خود را از آرمان امام و رهبری در حمایت از قدس شریف اعلام کرده تا بدین وسیله توطئه‌های غاصبان صهیونیسم در بر هم زدن وحدت و همگرایی امت اسلامی خنثی شود.

در این پیام با تاکید بر تداوم جبهه مقاومت امت اسلامی در رویارویی با رژیم غاصب صهیونیسم آمده است: متأسفانه تعدادی از کشورهای عربی منطقه در قالب طرح سازش با رژیم غاصب صهیونیستی به آرمان فلسطین و امت اسلامی خیانت کردند که نتیجه این خیانت خود را خواهند دید.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل نیز در گرامیداشت روز جهانی قدس در بیانیه ای اعلام کرد: در روزگاری که تمام ابرقدرت‌های جهان تلاش می‌کنند تا نام فلسطین را در تاریخ به فراموشی بسپارند، اعلام جمعه آخر ماه مبارک رمضان توسط امام خمینی (ره) به عنوان روز قدس نامگذاری شده که از روی احساسات و عواطف نبوده بلکه یک خط مشی اعتقادی است که یک مرجع بزرگ دینی جهان اسلام آن را برای دفاع از مقدسات و مظلومان و مبارزه با مستکبران ترسیم کرده است.

در این بیانیه آمده است: یوم الله قدس روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غارتگر، روز مقابله مستضعفین با مستکبران است و در این روز دمیدن خون تازه در رگ‌های امت اسلامی و برافراشته کردن پرچم مبارزه با رژیم صهیونیستی را در کنار مقاومت امت اسلامی شاهد هستیم تا زمینه آزادی فلسطین و محو غاصب قبله اول مسلمین رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی فراهم آید.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل با گرامیداشت روز جهانی قدس اعلام کرد: با توجه به شرایط کرونایی راهپیمایی این روز در استان اردبیل برگزار نخواهد شد اما در فضاهای مجازی و در قالب کنگره‌ها، نشست‌های تبیینی و تحلیلی، پویش‌های مردمی و هشتک‌های قدس شریف نزدیکیم و شعار واحد آزادی قدس نزدیک است، می‌توانند حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کنند.

نهادهای مختلف انقلابی، سپاه، بسیج و سایر مجموعه‌ها با انتشار بیانیه‌ای روز جهانی قدس را گرامی داشته و از امت اسلامی خواستند تا در برابر تفرقه‌ها و توطئه‌های رژیم غاصب صهیونیستی و شیطان بزرگ لحظه‌ای از هوشیاری و مراقبت کوتاه نیایند.

 

منبع: مهر