به گزارش برنا؛ از شبکه خبری"المسیره"، وی که به مناسبت روز جهانی قدس سخن می‌گفت، تصریح کرد:تحریم کالای آمریکایی و اسرائیلی سلاح تأثیرگذاری است و هر انسان هوشیاری باید این کار را انجام دهد.

الحوثی گفت:اهمیت روز جهانی قدس، به حرکت در آوردن ملتها در این روز است، حرکتی که  مبنای آن، اهمیت قدس برای این ملتهاست.

وی افزود: قرار گرفتن روز جهانی قدس در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان بیانگر این موضوع است که قدس مسؤولیتی برای ملل اسلامی به دنبال دارد و یکی از تعهدات ایمانی مسلمانان است.

رهبر جنبش انصارالله یمن ابراز امیدواری کرد که حضور فردا در روز جهانی قدس به مانند سال‌های گذشته باشکوه باشد که بیانگر وابستگی قرآنی اصیل ملل اسلامی خواهد بود.

وی ادامه داد: ملت یمن صادق و جدی در موضع و رویکردهای خود است و حضوری باشکوه و مشهود در روز جهانی قدس خواهد داشت.

الحوثی به خشم رژیم صهیونیستی از پیشرفت‌های نظامی یمنی‌ها اشاره کرد و افزود: ملت ما دشمن اسرائیلی را بسیار آزار داده‌اند و آنها از توسعه توان نظامی ما که همراه با بیداری و موضعی ثابت است، بسیار خمشگین هستند.

وی اظهار کرد: بار دیگر بر موضع ایمانی خود که یاری ملت فلسطین و حمایت از همه آزادگان ملت اسلامی و محور مقاومت است تأکید داریم و تلاش می‌کنیم که امت اسلامی را پاکسازی کنیم و اماکن مقدس را نیز [از وجود صهیونیست‌ها] بزداییم.

رهبر جنبش انصارالله اضافه کرد: رویکرد مزدوران دشمن یک رویکرد شکست‌خورده است و انفعال در مورد موضوع فلسطین به معنای تسلیم و توانمندسازی دشمن و ضربه زدن به امت اسلامی است.

وی تصریح کرد: هرکاری که دشمن اسرائیلی انجام دهد، اما رخ دادن این سه موضوع حتمی است: نخست شکست اسرائیل و مزدوران آن، سرنگونی رژیم تل‌آویو و پیروزی بندگانی است که به خداوند ایمان راسخ دادند و به او توکل می‌کنند.

الحوثی با اعتراض به واژه صلحی که کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی به کار می‌برند، گفت: تنها صلحی که از آن سخن به میان می آورند تسلیم صهیونیست‌ها شدن و اجرای برنامه‌ها و نقشه‌هایشان است.

وی گفت: صهیونیست‌ها تنها برای اجرای توطئه‌های خود اجازه می‌دهند که برخی کشورهای اسلامی توانمندی نظامی داشته باشند.

الحوثی ادامه داد: صهیونیست‌ها به صورت جدی تلاش دارند که مانع از دستیابی ملت اسلامی به توان نظامی شوند و این مسأله را در خشم آنان نسبت به ایران، یمن، حزب الله لبنان ومجاهدان فلسطینی شاهد هستیم.

رهبر انصارالله اضافه کرد: صهیونیست‌ها همچنین تلاش دارند که رویکردها و سیاست‌های اقتصادی را تحت تأثیر قرار دهند و مانع از انقلاب علمی در کشورهای اسلامی شوند و این همان چیزی است که ما در ترور دانشمندان ایرانی و عصبانیت صهیونیست‌ها نسبت به انقلاب علمی در ایران می بینیم.

الحوثی اشاره کرد: صهیونیست ها مشتاق تفرقه میان امت اسلامی هستند و آنها موفق شدند موانع سیاسی میان امت ایجاد کنند ، اختلافات مذهبی را به کار گیرند و سپس همه مردم را به صورت گروه‌هایی درآورند و آن گروه را تشویق کنند از دیگران فاصله بگیرد.

وی به نقشه‌ شوم صهیونیست‌ها برای ضربه زدن به امت اسلامی اشاره کرد و افزود: صهیونیست‌ها در تلاش برای گسترش فساد در همه زمینه‌ها به ویژه فساد اخلاقی هستند تا بنیان خانواده و جوامع مسلمان را از هم بپاشانند.

الحوثی اضافه کرد: صهیونیست ها روی ارائه اطلاعات اشتباه و در مراکز تحقیقاتی کار می کنند و تکیه برخی حکومت‌های عربی نیز به آنها است، درحالی که صهیونیست‌ها به آنان مشاور نادرستی می‌دهند.