شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایلام

کنگره سرداران و ۳۰۰۰ شهید استان ایلام برگزار می‌شود

کنگره سرداران و ۳۰۰۰ شهید استان ایلام برگزار می‌شود

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: ۱۹ کمیته به عنوان اعضای ستاد اجرایی کنگره سرداران و ۳۰۰۰ شهید استان ایلام تعیین شد.

سردار جمال شاکرمی در جلسه هماهنگی برگزاری کنگره سرداران و ۳۰۰۰ شهید استان ایلام که با حضور استاندار و جمعی از اعضای ستاد کنگره در محل استانداری ایلام برگزار شد، بیان کرد:  در این جلسه برای برگزاری کنگره سرداران و ۳۰۰۰ شهید استان ایلام در نیمه دوم امسال برنامه ریزی شد و بنا شد که به مناسبت این رویداد عظیم فرهنگی و نیز چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، خدمت رسانی به مردم در ذیل ۴۳ عنوان خدمت از قبیل اهداء جهیزیه، ساخت مسکن محرومین، آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد، خدمات پزشکی، کمک مومنانه، دیدار با خانواده‌های معظم شهیدان و غیره با نام شهدای والامقام استان انجام بشود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ادامه داد: همه مدیران ادارات و سازمان‌ها موظف شدند که خدمات برجسته و فاخری را با نام شهدای والامقام استان و به عنوان مقدمه تا زمان برگزاری اجلاسیه کنگره به اقشار مردم عزیز ارائه نمایند و ما حصل این اقدامات در اجلاسیه کنگره شهدای ایلام که با حضور مسولان کشوری در نیمه دوم امسال برگزار می‌شود، جمع‌بندی و ارائه خواهد شد.

سردارشاکرمی گفت: در این جلسه پس از بحث و بررسی،   ۱۹ کمیته به عنوان اعضای ستاد اجرایی کنگره سرداران و ۳۰۰۰ شهید استان ایلام تعیین شد.