شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#نمایشگاه

نشست‌های صاحب نظران خارجی در بخش محتوایی نمایشگاه قرآن کریم

نشست‌های صاحب نظران خارجی در بخش محتوایی نمایشگاه قرآن کریم

معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: سی نشست تخصصی داخلی و خارجی در نمایشگاه قرآن امسال برگزار می‌شود.

 عبدالهادی فقهی زاده در مصاحبه با صدا و سیما؛ با بیان این مطلب گفت: این نشست‌ها در قالب میزگرد تصویری (وبینار) خواهد بود که در بخش خارجی آن صاحب نظران ۱۰ کشور جهان حضور دارند.
وی افزود: در بخش محتوایی نمایشگاه قرآن کریم خلاقیت‌های قابل عرضه و خلاقانه مؤسسه‌های قرآنی کشور ارائه می‌شود.
معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در این بخش فقط مؤسسه‌هایی که مجوز فعالیت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارند، فعال نیستند بلکه سایر مؤسسه‌ها از جمله مراکزی که از سازمان تبلیغات اسلامی و دستگاه‌های عمومی و دولتی مجوز دریافت کرده اند مشغول ارائه خدمات هستند.
آقای فقهی زاده گفت: ما در بخش محتوایی، مؤسسه‌های فراوانی داریم که در سطح ملی به برگزاری دوره‌های ملی و تبلیغی و ترویجی می‌پردازند.
وی افزود: کارکرد حضور این مؤسسه‌ها در بخش محتوایی اول ارائه خدماتی است که به صورت متنوع ارائه می‌کنند و امتیاز دیگر استفاده از تحقیقاتی است که وجود دارد.
معاون قرآن و عترت نمایشگاه قرآن کریم گفت: کتاب‌هایی که در این نمایشگاه ارائه شده متعلق به ۸ سال قبل است و سامانه نمایشگاه اجازه داده آثار منتشر شده از سال ۹۲ در نمایشگاه عرضه شود.
وی افزود: ارسال کتاب‌ها برای خریداران رایگان و برای ناشران تا سقف ۵۰ هزار تومان بر عهده معاونت قرآن و عترت است.
نمایشگاه مجازی قرآن کریم تا ۲۰ اردیبهشت در سامانه نمایشگاه به نشانی www.iqfa.ir برپاست.
بخش فروشگاهی نمایشگاه در روز ۲۰ اردیبهشت تمام می‌شود، اما با پایان این بخش، بخش محتوایی همچنان ادامه دارد و به ارائه خدمات و آموزش‌های قرآنی می‌پردازد.