شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#مسکن#مسکن مهر#معاون وزیر

اتمام پروژه‌های مسکن مهر قبل از پایان دولت

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بنا است که پروژه‌های مسکن مهر قبل از پایان دولت به پایان برسند و برای تامین منابع مالی این پروژه‌ها هیچ مشکلی وجود ندارد.

مسکن مهر

به گزارش همشهری آنلاین از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، احمد اصغری مهرآبادی در پایان جلسه شورای مسکن خوزستان، اظهار کرد: بنا به دعوت استاندار خوزستان، از پروژه‌های مسکن مهر و اقدام ملی بازدید کردیم و در ادامه از پروژه‌های آبادان نیز بازدید خواهیم داشت.

وی افزود: در پی تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه خوزستان به صورت ویژه دیده شود، با همه نیازهای اعلامی مسئولان استان خوزستان موافقت شد.

معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ادامه داد: اعتبارات مورد نیاز را تامین خواهیم کرد تا اجرای پروژه‌ها با سرعت انجام شود.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: بنا است که پروژه‌های مسکن مهر قبل از پایان دولت به پایان برسند و برای تامین منابع مالی این پروژه‌ها هیچ مشکلی وجود ندارد.

مهرآبادی گفت: اجرای پروژه‌های اقدام ملی نیز باید سرعت بگیرند.

اصغری مهرآبادی بیان کرد: منابع مورد نیاز را در اختیار مسئولان استانی قرار خواهیم داد و انتظار می‌رود به کار سرعت داده شود.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه مسکن در خوزستان، عنوان کرد: این اقدام بسیار ارزشمند و عالی است و در پیشبرد امور موثر خواهد بود.