شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئال مادرید#فوتبال#تیم فوتبال

زیدان: پیروزی و صعود حق چلسی بود/ هیچ موقعیتی نداشتیم و نمی‌توانیم راضی باشیم


زیدان: پیروزی و صعود حق چلسی بود/ هیچ موقعیتی نداشتیم و نمی‌توانیم راضی باشیم

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از حذف شاگردانش از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، به برتری حریف و شایستگی آن برای صعود به فینال رقابت‌ها اذعان کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال رئال مادرید با ارائه یک بازی بی‌برنامه و نه چندان تماشایی دیگر برابر چلسی، از صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا باز ماند. کهکشانی‌ها که در بازی خانگی دور رفت به زحمت توانستند بازی را به تساوی بکشانند، چهارشنبه شب در خانه حریف انگلیسی کاملاً مقهور قدرت آبی‌های لندن بودند و با نتیجه 2 بر صفر باختند. به این ترتیب آنها با قبول شکست 3 بر یک در مجموع دو بازی رفت و برگشت، حذف شدند.

زین‌الدین زیدان سرمربی رئال مادرید که نتوانست برای چهارمین بار این این تیم را به فینال لیگ قهرمانان برساند، پس از مسابقه به شبکه مویستار اسپانیا گفت: باید بگوییم که بله، چلسی سزاوار کسب پیروزی و صعود بود. ما جنگیدیم و تمام تلاش‌مان را کردیم اما آنها سزاوار پیروزی بودند. بازیکنانی که امشب برای ما به میدان رفتند، آماده بازی بودند. من به پسرانم افتخار می‌کنم. ما تلاش‌مان را کردیم و تنها یک بازی دیگر تا رسیدن به فینال فاصله داشتیم. چلسی بازی فوق‌العاده‌ای ارائه و با شایستگی صعود کرد. ما هم باید به آنها آفرین و تبریک بگوییم.

زیزو افزود: حملات‌مان ضعیف بود و باید بهتر از این‌ها کار می‌کردیم. هیچ موقعیت مسلمی برای گلزنی نداشتیم. حریف اما موقعیت‌‌های زیادی داشت. فوتبال همین است. اما همانطور که گفتم من به بازیکنانم افتخار می‌کنم. حالا می‌رویم استراحت و خودمان را برای بازگشت به لالیگا آماده کنیم.  وقتی در نیمه نهایی یک تورنمنت می‌بازید، نمی‌توانید خوشحال باشید و این هم طبیعی است. قبول این شکست واقعاً سخت است اما از فردا ما دوباره باید به زمین تمرینی‌مان برگردیم و کارمان را از سر بگیریم.

 

انتهای پیام/