به گزارش برنا؛ محمد فهمی، تهیه کننده «صباح جدید» از تولید ویژه برنامه ای در خصوص روز جهانی قدس با حضور نماینده جهاد اسلامی فلسطین، خبر داد و گفت: ناصر ابو شریف، نماینده جهاد اسلامی فلسطین مهمان این برنامه از «صباح جدید» خواهد بود و با محوریت جبهه مقاومت، فلسطین و روز قدس گفت و گو خواهد کرد.

فهمی افزود: از محورهای اصلی مورد بحث که به آن پرداخته خواهد شد از جمله: تاثیرات نامگذاری روز جهانی قدس از سوی حضرت آیت الله امام خمینی (ره) و دیدگاه ایشان بر روند موضوع قدس، دلایل توجه امام راحل به موضوع قدس علی رغم چالش های انقلاب اسلامی در سال های اول پیروزی، موضوع سازش و موضع فلسطینیان بعد از هفت دهه اشغال و مسئله سازش است.

تهیه کننده «صباح جدید» در آخر به آیتم های دیگر برنامه همچون شعر خوانی شاعر برجسته لبنانی، شحادة الخطیب در مدح مقاومت فلسطینیان در مقابله با ظلم و تجاوز صهیونیست ها، نقاشی زنده در استودیو با موضوع فلسطین توسط استاد علی یار احمدی و طراحی کاریکاتور توسط کاریکاتوریست ایرانی، گزارش تصویری از مراسم،  مروری بر آثار مسابقه بین المللی پوستر، کارتون و کاریکاتور «فلسطین تنها نیست» ، تصاویر گرافیکی از آخرین تحولات فلسطین و غیره اشاره کرد.

 «صباح جدید» به تهیه کنندگی محمد فهمی و اجرای سوسن الرجب، پنجشنبه 16 اردیبشهت ساعت10 صبح به مدت 90 دقیقه به طور زنده از شبکه العالم پخش می شود.