به گزارش برنا؛ در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در ورزش بودیم که در این گزارش به مهم‌ترین رویدادها اشاره می‌شود.

برنده هفته: استقلال تهران

تیم فوتبال استقلال که در گروه دشواری در مسابقات یگ قهرمانان آسیا قرار داشت، موفق شد در هفته پایانی دور گروهی با یک گل از سد تیم الشرطه عراق عبور کند تا یازده امتیازی شود و با توجه به نتیجه تساوی در بازی الاهلی عربستان و الدحیل قطر به عنوان تیم نخست جواز حضور در مرحله حذفی را به دست بیاورد.

5

بازنده هفته: فولاد خوزستان

تیم فوتبال فولاد که شروع خوبی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا داشت نتوانست پایان خوبی را برای خودش رقم بزند و از دور گروهی کنار رفت. فولاد با تیم‌های السد قطر، النصر عربستان و الوحدات اردن در یک گروه قرار داشت و با کسب 5 امتیاز و قرار گرفتن در رتبه آخر به کشور بازگشت.

دیدار پلی آف فولاد ایران و العین امارات-ریاض 2021

ستاره هفته: سردار آزمون

در ادامه دیدارهای لیگ روسیه، زنیت سن‌پترزبورگ مدافع عنوان قهرمانی به دیدار لوکوموتیو مسکو رفت و با 6 گل به برتری رسید. سردار آزمون مهاجم زنیت توانست هت‌تریک کند و شمار گل‌های خود را به عدد 19 برساند تا یکه‌تاز جدول گلزنی باشد. به این ترتیب زنیت برای سومین بار پیاپی قهرمان لیگ روسیه شد.

880x495_cmsv2_0d9a2860-ee73-5f71-99e5-e9e1fcfa9c6b-3683646

تصمیم هفته: فراز کمالوند

فراز کمالوند بعد از اتمام مسابقات دور گروهی لیگ قهرمانان تصمیم به جدایی از تیم فوتبال استقلال تهران گرفت تا به عنوان سرمربی سایپا معرفی شود. سایپا امیدوار است با حضور کمالوند در بازی های باقی مانده خود نتایج خوبی بگیرد و در لیگ برتر ماندگار شود.

100

انتخاب هفته: ژوزه مورینیو

ژوزه مورینیو، سرمربی سرشناس پرتغالی که چندی پیش از هدایت تیم فوتبال تاتنهام هاتسپرز انگلیس اخراج شد، به عنوان سرمربی جدید تیم آاس رم ایتالیا معرفی شد تا از فصل آینده هدایت گرگها را برعهده بگیرد. مورینیو سابقه قهرمانی با اینترمیلان در لیگ سری آ را دارد.

66

پیشنهاد هفته: لیگ برتر فوتبال

در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، یکشنبه شب تیم سپاهان اصفهان از پرسپولیس تهران پذیرایی می‌کند تا بازی مهم هفته برگزار شود. در ورزشگاه آزادی هم تیم استقلال تهران به دیدار ذوب‌آهن اصفهان می‌رود.

102