شهر خبر

پنجره مهر؛

شب‌های احیا و رنگ و بوی عبودیت/ زمین و آسمان در قومس به هم رسیدند

شب‌های احیا و رنگ و بوی عبودیت/ زمین و آسمان در قومس به هم رسیدند

سمنان- آئین آخرین شب از لیالی احیا، با حضور و مشارکت مردم و در عین حفظ و رعایت پروتکل‌ها و شرایط بهداشتی با شوری خاص برگزار شد و ندای العفو در آسمان قومس پیچید.

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین شب از لیالی احیا در حالی به میزبانی هیئت‌ها، ورزشگاه‌ها، مساجد و حسینیه‌های استان سمنان برگزار شد که مردم و هیئت‌های مذهبی که همیشه در انجام واجبات و پروتکل‌ها و مواسات و همدلی مومنانه در رأس امور بودند، این بار هم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و بهداشت را مد نظر قرار داده و با فاصله گذاری یک صدا آسمان قومس را مملو از الهی العفو کردند.

مراسم ادعیه خوانی، مناجات خوانی، مرثیه سرایی و تلاوت قرآن کریم امشب در سراسر استان سمنان رنگ و بوی خاص به شب‌های احیای مردم استان سمنان بخشید و مردم آه در دل و اشک بر چشم به امید اینکه یک بار دیگر شانس حضور در چنین شب‌هایی را داشته باشند، در مساجد حضور یافتند.

مردم استان سمنان همچنین امشب از نذر خون و حضور در پایگاه‌های انتقال خون و همچنین مواسات و کمک‌های مومنانه نیز باز نماندند و پیش از حضور در مساجد کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به مراکز گردآوری کمک‌ها در قرارگاه‌های مواسات استان سمنان تحویل دادند تا سبک بال به آئین احیا بیایند.