شهر خبر
مراسم تودیع و معارفه روسای مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری
با حضور محمود واعظی برگزار شد؛

مراسم تودیع و معارفه روسای مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری

مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری با حضور محمود واعظی، رییس دفتر رییس‌جمهور، بعداز ظهر چهارشنبه (15 اردیبهشت ماه) برگزار شد.

اعتمادآنلاین| مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری برگزار شد.

 

به گزارش ایرنا، با حضور محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور، آیین تودیع و معارفه روسای سابق و جدید مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری بعد از ظهر چهارشنبه (15 اردیبهشت ماه) با حضور دکتر محمود واعظی، رییس دفتر رییس جمهور برگزار شد.

 

در این مراسم که با حضور شماری از وزرا و اعضای هیات دولت، معاونین و اعضای دفتر رییس جمهوری، معاونین نهاد ریاست جمهوری، مسوولین، پژوهشگران و کارشناسان مرکز بررسی‌های استراتژیک برگزار شد، واعظی با تقدیر از خدمات حسام‌الدین آشنا در طول مدت هشت سال ریاست این مرکز گفت: آشنا در این مدت همواره صادقانه و دلسوزانه و براساس وجدان علمی نسبت به مأموریت‌های این مرکز اهتمام ویژه و جدی داشته و توانسته با تعامل صمیمانه با همه بخش‌های مختلف دولت منشا خدمات ارزنده‌ای باشد.

 

انتصاب ربیعی به عنوان رییس جدید این مرکز بی‌تردید مسیر مناسبت‌های این مرکز را تداوم خواهد بخشید و با توجه به حضور طولانی ایشان در مسوولیت‌های مختلف در دولت، نسبت به الزامات کاری مرکز، غریبه نیستند و امیدواریم با توجه به روحیه ایشان در تعامل و کار جمعی بتوانند، منشأ اثر باشند.