شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قدس#امام خمینی (ره)#روز جهانی قدس

پیام یادگار امام خمینی (ره) در آستانه روز جهانی قدس به رهبران گروه‌های مقاومت در منطقه


پیام یادگار امام خمینی (ره) در آستانه روز جهانی قدس به رهبران گروه‌های مقاومت در منطقه

یادگار امام خمینی (ره) در آستانه روز جهانی قدس در پیامی خطاب به رهبران گروه‌های مقاومت در منطقه از آنان قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دکتر زهرا مصطفوی در پیامی به زبان عربی از رهبران جبهه مقاومت تشکر و قدردانی کرد.

متن فارسی این پیام به شرح ذیل است.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

اِذَا جَاءَ نَصْرُ اللَّهِ وَالْفَتْحُ وَرَأَیْتَ النَّاسَ یَدْخُلُونَ فِی دِینِ اللَّهِ أَفْوَاجًا  فَسَبِّحْ بِحَمْدِ رَبِّكَ وَاسْتَغْفِرْهُ اِنَّهُ كَانَ تَوَّابًا

 

حضرات بزرگواران رهبران و مجاهدان فی سبیل الله

حجت الاسلام  والمسلمین آقای سید حسن نصرالله (دام عزه) دبیرکل محترم حزب الله لبنان

برادر مجاهد جناب آقای دکتر بشار اسد (دام عزه) رئیس جمهور محترم و مقاوم جمهوری دموکراتیک سوریه

علامه شیخ ابراهیم زاکزاکی(دام عزه) رهبر محترم حرکت اسلامی نیجریه

برادر مجاهد جناب آقای شیخ اسماعیل هنیه(دام عزه) رئیس محترم دفتر سیاسی جنبش حماس

برادر مجاهد جناب استاد زیاد النخاله(دام عزه) دبیرکل محترم جنبش جهاد اسلامی

برادر مجاهد جناب آقای سید عبدالملک الحوثی  (دام عزه) رهبر محترم جنبش انصارا.. یمن

برادر مجاهد آقای فالح فیاض (دام عزه) رئیس محترم سازمان حشد شعبی عراق

برادر مجاهد آقای ابو فدک (دام عزه)  رئیس ستاد کل نیروهای حشد شعبی عراق

 

سلام علیکم

در آغاز دعایم به درگاه خدا قبولی طاعات و عبادات شما و همه مجاهدان عرصه مقاومت ضد استکباری و ضد صهیونیستی در ماه مبارک رمضان و فزونی توفقیات الهی در همه عرصه های زندگی است.

فلسطین پاره تن اسلام است. این سخن امام خمینی(ره) است. اما این پاره تن اسلام یا به تعبیر فقها «دارالاسلام» در اشغال «دارالکفری» به نام رژیم غاصب اسرائیل است که امام از آن تعبیر به «غده سرطانی» و «جرثومه فساد» کردند و تاکید داشتند که این غده باید «از صفحه روزگار محو شود».

شاید وقتی امام صحبت از نابودی اسرائیل می کرد، بسیاری در جهان اسلام آن را امری غیر ممکن می دانستند. زیرا اسرائیل در هر جنگی که ورود کرده بود  به کمک متحدان غربی اش پیروز میدان بود. رژیمی با ارتشی مجهز به پیشرفته ترین تجهیزات قدرت های استعماری که حمایت صد در صد سیاسی استعمارگران را نیزبا خود داشت. لذا حتی تصور شکست اسرائیل در یک جنگ هم به ذهن خطور نمی کرد . حتی از جریان های فلسطینی نیز صدای سازش شنیده می شد. در چنین شرایطی امام فرمان دینی «اسرائیل باید از بین برود» را صادر کرد.

در حقیقت این فرمان ناشی از باور عمیق ایشان به سنت های الهی و وعده های قرآنی و نیز یک فتوای دینی و تکلیفی فرانسلی برای همه مسلمانان بود. لذا در گام نخست فرمان تشکیل « نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» را صادر کردند که ماموریت اصلی و اولیه آن، زمینه سازی برای اجرای فتوای نابودی اسرائیل و آزاد سازی دارالاسلام فلسطین است.

اینک بیش از چهار دهه از این فتوای تکلیفی می گذرد و جهان اسلام شاهد است که تحقق آن چقدر نزدیک شده است. اسرائیل برتری نظامی خود را از دست داده است و اینک در محاصره محور مقاومت قرار دارد. هر یک از اضلاع محور مقاومت ، یعنی مقاومت فلسطین، لبنان، یمن، عراق، سوریه و حتی جریان های مقاوم دیگر بلاد اسلامی مانند افغانستان و پاکستان  و در راس آنها ملت انقلابی ایران در افق خود، جنگ یکسره کننده با اسرائیل و اقامه نماز در مسجدالاقصی را تعریف کرده اند.

افکار عمومی در جهان علیه اسرائیل تغییر آرایش داده است و این رژیم منحوس و « شر مطلق» از مشکلات بغرنج داخلی خصوصا در ابعاد اقتصادی و ناپایداری های سیاسی در رنج است و زمزمه های فروپاشی از درون را حتی از زبان خود صهیونیست ها می توان شنید.

امروز امید به آزادی فلسطین و به تعبیر رهبر عزیز انقلاب اسلامی «کلید رمز آلود گشوده شدن درهای فرج بر روی امت» ابعاد رو به گسترشی یافته است و ناامیدی بر تمام پیکره اسرائیل و جریان صهیونیسم و حامیان و همپیمانان آنها سنگینی می کند. در حقیقت از تکاپوهای شتاب آلود آنها مانند توافق با رژیم های خائن عربی، نیز جز یاس و ناامیدی هیچ پیام دیگری ساطع نمی شود بلکه آینده آبستن حوادث بزرگی در ارتباط با تحقق وعده الهی است. وعده ای که در سوره اسرا به آن اشاره قطعی شده و نابودی فتنه آخر الزمانی بنی اسرائیل بسیار نزدیک شده است. چرا که امروز سپاهی عظیم از « عباد لنا»  قرآن که هر روز قوی تر و بزرگتر و فراگیر تر می شود، برای نابودی فتنه صهیونیسم تشکیل شده است.

اینک در آستانه «روز جهانی قدس» این راهبرد مدبرانه امام خمینی (ره) شاهد آن هستیم که جهان اسلام در قدرتمندترین و مقتدرترین شرایط خود قرار دارد و این به برکت رهبری های هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای (ادام الله ظله) و مجاهدت های مخلصانه رزمندگان اسلام در جغرافیای جبهه مقاومت و تحت فرماندهی مالکان اشتری چون شما حاصل شده است.

بر خود لازم می دانم این موفقیت های بزرگ را بر شما و همه رزمندگان جبهه مقاومت تبریک گفته و از مجاهدت هایتان تشکر کنم و اعلام نمایم که ما و ملت بزرگ ایران همچنان برعهد خود در دفاع از شما در مسیر پربرکت مقاومت علیه اشغالگران صهیونیست، مستکبران و مرتجعان هستیم . بی شک آنچه که در نزد باریتعالی برای مجاهدان راه خدا تدارک دیده شده وصف ناپذیر است. از شما و همه مجاهدان اسلام ملتمس دعا هستم تا خدا توفیق اقامه نماز در مسجد الاقصی را در کنار شما مجاهدان بر من ارزانی دارد.

 

زهرا مصطفوی خمینی

رئیس و دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین

انتهای پیام/