شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#نقل و انتقالات

جدیدترین اخبار از پرسپولیس ؛ از نقل و انتقالات تا وضعیت مصدومان و رده بندی

از سقوط پرسپولیس در رده بندی جهانی تا مذاکره با سه بازیکن خارجی

هیئت مدیره و مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان این تیم قول دادند که پیش از دیدار استقلال ۱۵ تا ۲۰ درصد قراردادشان را پرداخت خواهند کرد.

در جدیدترین رده بندی فوتبال جهان سرخپوشان پایتخت سقوط کردند ولی آبی پوشان توانستند رتبه خود را بهبود بخشند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در جدیدترین رده بندی باشگاه‌های فوتبال جهان از نگاه «فوتبال دیتابیس» پرسپولیس ۳ پله سقوط کرد و از رتبه ۹۸ جهان در رده ۱۰۱ دنیا ایستاد.

استقلال نیز که پیشتر در رده ۲۰۶ دنیا قرار گرفته بود در جدید رده‌بندی فوتبال باشگاهی ۶ پله صعود کرد و در رده ۲۰۰ام دنیا ایستاد و پرسپولیس در آسیا در رده چهارم قرار دارد و استقلال نیز در رتبه نهم قرار گرفته است. سپاهان نیز بدون تغییر در رتبه ۲۹۳ جهان و ۱۷ آسیا جای دارد.

مهدی ترابی بهترین بازیکن پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا :
مهدی ترابی با نمره متریکا ۷.۷۴ بهترین بازیکن پرسپولیس در مرحله گروهی بوده است.بازیکنی که روی ۷ گل (دو گل و پنج پاس‌گل) نقش مستقیم داشته است.

مذاکره پرسپو‌لیس با سه بازیکن بعد از دربی:
باشگاه پرسپو‌لیس قصد دارد مذاکره برای حفظ بازیکنان فعلی تیمش را در دستور کار قرار داده و آنها را حفظ کند. نورالهی، امیری و کنعانی زادگان پس از بازی این تیم مقابل استقلال مذاکرات خود را با باشگاه پرسپولیس از سر گرفته اند.

نورالهی و کامیابی نیا فردا MRI می دهند:
دو هافبک دفاعی پرسپولیس که دچار مصدومیت شده اند و امروز هم در تمرین سرخپوشان شرکت نداشتند، جهت مشخص شدن وضعیت مصدومیتشان برای بازی با سپاهان، فردا MRI خواهند داد.

با تصمیم کادرفنی تیم فوتبال پرسپو‌لیس تمرین امروز این تیم برگزار نمی شود. اعضای تیم پرسپولیس که روز گذشته و پس از منفی شدن دومین تست خود تمرین کرده و سپس از قرنطینه خارج شدند امروز با صلاحدید کادر فنی استراحت می‌کنند.پرسپو‌لیس خود را برای دیدار با سپاهان آماده می‌کند و از فردا مجددا به تمرینات بازمی‌گردد و با منفی شدن تست سعید آقایی این بازیکن از فردا به تمرینات پرسپولیس ملحق خواهد شد.