شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تعطیل#ماشین‌سازی#آذربایجان شرقی

بهتاج:

دلخوری‌ها برطرف شد، ماشین‌سازی تعطیل نمی‌شود

بهتاج: دلخوری‌ها برطرف شده است، ماشین‌سازی تعطیل نمی‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی از ماشین‌سازی به‌عنوان پرسابقه‌ترین و باشناسنامه‌ترین این استان یاد کرد و گفت، فعالیت ماشین‌سازان تعطیل نشده است.

به گزارش مشرق، ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، درباره علت تعطیل اعلام شدن فعالیت‌های باشگاه ماشین‌سازی تبریز گفت: این مورد که باشگاه ماشین‌سازی فعالیت خود را تعطیل اعلام کرده است، اصلاً‌ صحیح نیست. یکسری دلخوری‌ها درباره پرداخت بدهی شهرداری به باشگاه، مربوط به چهار پنج سال قبل بود. با توجه به شیوع کرونا کارمندان یک سوم حضور پیدا می‌کنند و به دلیل این ایام تعطیلی پروسه اداری طول کشید و دلخوری بین باشگاه و شهرداری به وجود آمد. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در ادامه تأکید کرد: ماشین‌سازی پرسابقه‌ترین و باشناسنامه‌ترین تیم آذربایجان شرقی است و به هیچ عنوان فعالیت‌های این باشگاه تعطیل نشده است. دلخوری هم اگر پیش آمده بود با هماهنگی استاندار و شهردار محترم و بنده برطرف شد. ان‌شاءالله فردا درصدی از این مبلغ پرداخت می‌شود و هفته بعد هم مابقی بدهی پرداخت خواهد شد. 

بهتاج که با رادیو ورزش گفت‌وگو می‌کرد، تصریح کرد: باید آسیب‌شناسی داشته باشیم، اینکه چرا در ایران افرادی مثل زنوزی می‌آیند و میلیاردها تومان هزینه می‌کنند و در نهایت نمی‌خواهند تیم را نگه دارند. سیستم باشگاهداری ما چه ایراداتی دارد که این افراد در برهه اقتصادی سخت کشور می آیند و بالای 200 تا 300 میلیارد هزینه می‌کنند و از این کار خسته می‌شوند.